Η ΔΕΥΑΦ απαντά σε δημοσίευμα
Σε συνέχεια της αριθμ. 4940/12-07-2021 επιστολής – e mail προς τη ΔΕΥΑΦ και του αντίστοιχου δημοσιεύματος στον ιστότοπο nea florinα, της κας Ειρήνης Αλέξη, δηλώνονται τα παρακάτω:
- Την Τρίτη 06-07-2021 η κ. Ειρήνη Αλέξη, ζήτησε να διακοπεί η υδροδότηση από τη μερίδα υδροληψίας με Κ.Α. 140-6044 λόγω του ότι θα αποχωρούσε από το ακίνητο- παρ΄ότι δεν είχε δηλωθεί ποτέ ως καταναλώτρια στο ακίνητο με τον παραπάνω κωδικό καταναλωτή για το οποίο ζητούσε διακοπή της υδροδότησης – και στη συνέχεια να δηλώσει τη μητέρα της ως καταναλώτρια στην μερίδα με ΚΑ 131-5044.
- Ορίσθηκε ραντεβού για την Τετάρτη 07-07-2021 και ώρα 12:00 μ.μ. ώστε αφού ληφθεί ένδειξη κατανάλωσης από το υδρόμετρο από τον υδραυλικό της Δ.Ε.Υ.Α.Φ. και αφού εξοφληθούν οι οφειλές του υδρομέτρου να είναι δυνατή η διακοπή της υδροδότησης του ακινήτου.
- Κατά τη μετάβαση του υδραυλικού στο ακίνητο ο χώρος των υδρομέτρων ήταν κλειδωμένος και δεν κατέστη δυνατή η λήψη ένδειξης των κυβικών κατανάλωσης.
- Υπάλληλος του Τμήματος της Γραμματείας της Δ.Ε.Υ.Α.Φ. ενημέρωσε τηλεφωνικά την ενδιαφερόμενη για την αδυναμία λήψης ενδείξεων κατανάλωσης νερού από τον υδραυλικό και της ζήτησε για πιο γρήγορη εξυπηρέτησή της, να προσκομίσει φωτογραφία από το υδρόμετρο (μέσω κινητού τηλεφώνου) ώστε να προχωρήσει η διαδικασία εκκαθάρισης των οφειλών του υδρομέτρου, οπότε ορίσθηκε νέο ραντεβού για την επόμενη ημέρα, δηλαδή την Πέμπτη 08-07-2021 και ώρα 12:00 μ.μ. γνωρίζοντάς της ότι πρέπει να: Να εξοφλήσει τα εγγεγραμμένα στο υδρόμετρο κυβικά μέτρα κατανάλωσης νερού της μερίδας με Κ.Α .140-6044, ώστε να είναι δυνατή η διακοπή της υδροδότησης του ακινήτου της παραπάνω μερίδας.
- Στις 08-07-2021 στις 12:05 μ.μ. προσήλθε στο Γραφείο της Γραμματείας της Δ.Ε.Υ.Α.Φ. εκείνη τη στιγμή όλοι οι υπάλληλοι ήταν απασχολημένοι προς εξυπηρέτηση του παριστάμενου κοινού. Ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος και με ολιγόλεπτη αναμονή της αιτούσας την εξυπηρέτησε αμέσως της οποίας συνέταξε ηλεκτρονικά όλα τα αναγκαία έντυπα.
- Οι αιτήσεις για την εξόφληση της εκκαθάρισης (κυβικών μέτρων κατανάλωσης) και της διακοπής της υδροδότησης παρέμειναν σε εκκρεμότητα στην Γραμματεία της Δ.Ε.Υ.Α.Φ. διότι η προαναφερόμενη κ. Ειρήνη Αλέξη δήλωσε ότι δεν έχει τα χρήματα και ότι κάποια στιγμή θα τακτοποιήσει τις εκκρεμότητές της.
- Επίσης ζήτησε να ακυρωθεί η Δήλωση ονόματος καταναλωτή της μητέρας της αφού δήλωσε: «Δεν προτίθεμαι να καταβάλλω το ποσό της εγγύησης.»
Η Γραμματεία της ΔΕΥΑΦ εξυπηρετεί πρόθυμα καθημερινά όποιον προσέρχεται στο γραφείο της με ραντεβού και χωρίς ραντεβού. Οι πολίτες που έχουν ραντεβού εξυπηρετούνται στον χρόνο που ορίσθηκε η συνάντηση. Η ολιγόλεπτη παραμονή τους, επειδή έχει εκκινήσει διαδικασία εξυπηρέτησης άλλου πολίτη νωρίτερα δεν σημαίνει ότι δεν τηρούνται οι συμφωνημένες ώρες. Η ικανοποίηση των προσερχομένων πολιτών που εξυπηρετούνται άμεσα, είναι χαρά των εργαζομένων της Γραμματείας. Με τον ίδιο τρόπο άμεσο και με προθυμία αντιμετωπίσθηκαν τα αιτήματα της κ. Ειρήνης Αλέξη, που δυστυχώς οι όποιες καθυστερήσεις στα αιτήματά της, ήταν από δική της υπαιτιότητα.
Η υπεύθυνη Τμήματος Γραμματείας της Δ.Ε.Υ.Α.Φ.
Θεοδώρα Βαμβακά – Γκερτσάκη
Διοικητικός Δ.Ε.
Έρχεται η δευαφ να δημοσιοποιεί προσωπικά δεδομένα, για το αν έχει ή όχι χρήματα η κα Αλέξη, για το υδρομετρο της κας Αλέξη; Παρενέργειες των καιρών ή μόνιμη αναλγησία της διοίκησης,καμία ευαισθησία,θα λύσει δημόσια δημοτική υπηρεσία τις διαφορές με πολίτη που την ακριβοπληρώνει και δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ στα media. Συγχαρητήρια;;;;!!!!
Δεν είναι απαραίτητα κακό. Πως θα έπρεπε να απαντήσει σε όλα αυτά; Στο κάτω κάτω η κα. Αλέξη δημοσιοποίησε το περιστατικό. Ακούστηκαν και οι 2 απόψεις. Μπορούν να εξαχθούν πιο εύκολα συμπεράσματα, είτε υπέρ, είτε κατά και για τις πλευρές.
ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ
Καταρχάς να σας πω ότι δεν με ενημέρωσε ο υπάλληλος στο τηλεφώνημα Ότι πρέπει να εξοφληθούν τα εγγεγραμμένα στο υδρομετρο κυβικά μέτρα κατανάλωσης. Αλλά δεν θα σταθώ σ αυτό το σημείο. Θα σταθώ στο τελευταίο. Είναι δυνατόν να λέτε ότι ζήτησα να ακυρωθεί η αίτηση δήλωσης ονόματος απ’ τη στιγμή που λέτε ότι υπάρχει πρόβλημα με το όνομα στο ενοικιαστήριο και το όνομα στο οποίο είχε δηλωθεί το υδρομετρο???? Και μάλιστα δημοσιεύσατε ολα τα παραπάνω ενώ μόλις χθες πληρώσαμε και την κατανάλωση απ’ το προηγούμενο σπίτι και την εγγύηση. Τι να πω? Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!
Θα ήθελα να τονίσω για άλλη μια φορά ότι σκοπός της δημοσίευσης μου ήταν να ληφθεί υπόψιν η ελλειπής εξυπηρέτηση που έλαβα, η ελλειπής ενημέρωση και οι ανούσιες και χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση ενός πολίτη κάτω από αυτές τις συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ. ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ? ΠΟΥΘΕΝΑ! ΚΑΛΩΣΉΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ!
Αξιολογηση παντου. Η μονη λυση. Οι ικανοι να μεινουν. Οι αχρηστοι σπιτι τους.