ΒΙΟΦΛΩ: Είσοδος στο retail και έναρξη εξαγωγών με καινοτομικά προϊόντα και επέκταση εγκαταστάσεων
Της Βάσως Βεγίρη
Με νέα σειρά προϊόντων με καινοτομικές γεύσεις, έναρξη εξαγωγών και επένδυση επέκτασης των εγκαταστάσεών της στα σκαριά αποχαιρετά το 2021 και καλωσορίζει προσεχώς το 2022 η ΒΙΟΦΛΩ (Βιοτεχνία Ορεκτικών Φλώρινας), δίνοντας έμφαση εφεξής επίσης στην ανάπτυξή στον τομέα του retail με συσκευασμένα προϊόντα σε εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Κάνοντας πράξη τη γνωστή ρήση ότι κάθε κρίση γεννά και ευκαιρίες, στη διάρκεια της καραντίνας η ΒΙΟΦΛΩ, όπως επισημαίνει ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της, Κωνσταντίνος Μπουτάκης, βρήκε την ευκαιρία να αναπτύξει μια σειρά νέων-συσκευασμένων σαλτσών Barbeque (Barbeque Sauce, Sweet Chilli Barbeque Sause και Qenta Cola Barbeque Sauce, Whisky Barbeque Sauce) και δρομολογεί την κυκλοφορία και άλλων ανάλογων προϊόντων καινοτομικών γεύσεων, ενώ προσεχώς – στις γιορτές- θα διαθέσει στην αγορά κέτσαπ με βάση την πάστα ψητής πιπεριάς Φλωρίνης (αντί για τοματοπολτό).
Το 2019 έχει προηγηθεί η επίσης καινοτομική “μαύρη μουστάρδα”, με χρωματισμό από φυσικά προϊόντα, συγκεκριμένα με εκχύλισμα μαύρου καρότου από την Ιταλία και με φυτικό άνθρακα που περιέχει επίσης βιολογικό μέλι τοπικής παραγωγής, και άλλες δυο μουστάρδες σε νεωτερικές γεύσεις: με ξύσμα λεμονιού και φρεσκοτριμμένο πιπέρι και honey bbq mustard, που απέσπασαν (και οι τρεις) διακρίσεις στον διαγωνισμό ποιότητας τροφίμων και ποτών TASTE Olymp Awards 2021.
Η εταιρεία, όπως σημειώνει ο κ.Μπουτάκης, σκοπεύει να δώσει έμφαση στην ανάπτυξή της στο retail με την ολοκλήρωση της επένδυσης, ύψους 300.000 ευρώ, που ξεκινά άμεσα σε διπλανό κτήριο στην έδρα της στο Πέρασμα της Φλώρινας, που έχει αγοράσει από το 2019, και θα αφορά σε νέες γραμμές παραγωγής. Μέχρι πρότινος η ΒΙΟΦΛΩ παρήγαγε και πωλούσε μόνο χύμα σαλάτες, αλοιφές και άλλα ορεκτικά προϊόντα σε επαγγελματικές συσκευασίες αλλά εδώ και έναν χρόνο περίπου μπήκε στο κομμάτι του retail με συσκευασμένα προϊόντα λιανικής πώλησης σε τοπικές αλυσίδες σούπερ-μάρκετ και σε delicatessen της δυτικής Μακεδονίας, όπως επίσης και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λάρισα, Βόλο και σε κάποια νησιά.
Στο μεταξύ, φέτος η εταιρεία άρχισε και εξαγωγική δραστηριότητα, προς Γερμανία και Κύπρο, η οποία είναι της τάξης του 7% του συνολικού της τζίρου, με προοπτική και πρόθεση αύξησής της τα επόμενα χρόνια.
Πρόσφατα η εταιρεία έλαβε το “πράσινο φως” για ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο της εν λόγω επένδυσης για την επέκταση των εγκαταστάσεών της, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2022.
Ο κύκλος εργασιών της ΒΙΟΦΛΩ τρέχει το 2021 με αύξηση της τάξης του 6%-7% σε σύγκριση με το περίπου 1,5 εκατ.ευρώ του 2019 και η εταιρεία είναι πιστοποιημένη κατά τα πρότυπα ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 22000.
Ερευνητικό πρόγραμμα
Παράλληλα, η ΒΙΟΦΛΩ “τρέχει” ένα ερευνητικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Βορείου Αιγαίου, ύψους 400.000 ευρώ, το οποίο αφορά στη δημιουργία λειτουργικών εδεσμάτων – υγιεινών προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας με βάση γιαούρτι, μαγιονέζα, τυρί και μυζήθρα και με εκχυλίσματα φύλλων ελιάς, τσαγιού του βουνού κ.ο.κ., τα αποτελέσματα του οποίου αναμένεται να ανακοινωθούν το Φεβρουάριο του 2022.
Πηγή: naftemporiki.gr