Αναστολή λειτουργίας σχολείων (διαπίστωση)
Οι αρχές έχουν τους λόγους τους και αναστέλλουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων σε καταστάσεις εκτάκτων αναγκών. Προκύπτουν όμως δυσεπίλυτα προβλήματα που προκαλούν αναστάτωση. Αναστάτωση σε γονείς σε εκπ/κούς σε μαθητές.
Η εύκολη λύση της τηλεκπαίδευσης όπως εφαρμόζεται, τόσο αγχωτική αποδεικνύεται με αμφίβολα αποτελέσματα, αλλά βέβαια δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Μπορεί όμως οι αποφάσεις για κλείσιμο σχολείων να μην λαμβάνονται με ευκολία. Μπορεί να καθιερωθεί ένα διαφορετικό πλάνο λήψης τέτοιων αποφάσεων που θα σχεδιασθεί κατάλληλα.
Δεν μπορώ να ξέρω για τις επαφές ή τις συνεννοήσεις που έχουν μεταξύ τους οι αρχές για την αντιμετώπιση ακραίων καταστάσεων. Κάνω όμως έκκληση το κλείσιμο των σχολικών μονάδων να αποφασίζεται μόνο μετά από εξάντληση όλων των άλλων λύσεων και παρεμβάσεων που θα απέτρεπαν τέτοιες αποφάσεις.
Λαβασίδης Στέλιος
Εσείς κ. Λαβασιδη τι προτεινετε;
φοβάμαι ότι είναι ΤΟ ΜΟΝΟ κριτήριο γνωστών και αγνώστων που τοποθετούνται καθημερινά σε τέτοια ζητήματα, συνήθως με ανθρωποφαγικές τάσεις και αφορισμούς του τύπου “κλείνουν τα σχολεία για να κάθονται οι δάσκαλοι και οι καθηγητές” κλπ.
Δυστυχώς, τα ανοιχτά σχολεία πολλοί τα θέλουν απλώς ως χώρους φύλαξης των παιδιών…
Το σχολείο δεν είναι παιδότοπος η μπειμπισιτερ που θέλετε όταν θα είναι καλές οι συνθήκες ας ανοίξουν με ασφάλεια για τα παιδιά και από κρύο και από πάγο μη πέσουν και χτυπήσουν
Δεν θέλω ΚΑΘΟΛΟΥ τα σχολεία ως παιδότοπους, με τους δασκάλους να κάνουν απλώς μπειμπιστινγκ.
ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ…
Δεν είμαι απο τις μητέρες που βλέπω το σχολείο ως χώρο φύλαξης των παιδιών γιατί εχω την τύχη να έχω τη βοήθεια των γιαγιάδων/παππούδων οσον αφορα στη φύλαξη.. Οταν ομως το παιδι μου πρεπει να παραμείνει σπίτι κ πρέπει να κάνει κ τηλεκπαιδευση ποιός θα ειναι κοντά του; Ο παππούς κ η γιαγιά που δεν γνωρίζουν απο τεχνολογικά μέσα; Ή μηπως περιμένετε το παιδί να συνδεθεί μονο του; Οκ! Τα σημερινα παιδια ειναι εξοικειωμενα με τη τεχνολογία κ εγω εχω δασκαλεψει το παιδί μου πως κ που να συνδεθεί.. Κ θα το κάνει αν ολα λειτουργουν καλα..αλλα σε περίπτωση μη ομαλής λειτουργίας της πλατφόρμας πως θα ανταποκριθεί το παιδι; Εγω κ ο σύζυγος εργαζόμαστε, οπως κ η πλειοψηφια των εργαζομενων γονέων, τις πρωινές ωρες μέχρι κ τις 4-5 το απόγευμα. Η λυση για μενα θα ήταν να τοποθετηθουν τα μαθήματα απογευματινες ώρες, π.χ.4-7..ουτως ή αλλως 3 ώρες περιπου κάνουν τηλεκπαιδευση..
Πολλα προβλήματα δημιουργεί το κλείσιμο των σχολείων οντως….οχι όσο αφορά όμως την εργασία των γονιών κ την φυλαξη των παιδιών μας όσο την ψυχολογία τους….καλό είναι να βγάλουμε τις παρωπίδες κ να καταλάβουμε ότι προέχει η υγεία και η ασφάλεια των παιδιών μας…η λύση δεν είναι να κατηγορούμε τους πάντες από τον καναπέ μας…ειναι δύσκολες κ πρωτογνωρες οι καταστάσεις που ζούμε…
Δεν μπορεί να κλείνουν τα σχολεία με το παραμικρό . Κάντε προσπάθεια εσείς οι φορείς να ανοίξουν γιατί το μάθημα που γίνεται μέσω Webex ειδικά από τους εφήβους είναι κοροϊδία … συνδέονται με κλειστές κάμερες και μόνο μάθημα δεν κάνουν … το λέω γιατί και το παιδί μου αλλά και πολλά ακόμα κάνουν το ίδιο … άλλη μια χαμένη σχολική χρονιά …
και σίγουρα δεν έχεις ιδέα του πόσο “ζεστά” είναι τα σχολεία, και μάλιστα σε περίοδο που πρέπει να έχουν και τα παράθυρα ανοιχτά λόγω κορωνοϊού!
Μάλλον εσύ δεν έχεις ιδέα. Ο κ. Λαβασιδης είναι διευθυντής Δημοτικού σχολείου …γνωρίζει σίγουρα καλύτερα από εσένα….
Εσυ με τις πολικές θερμοκρασίες δεν ξέρω για τι ηλικία παιδιών μιλάς , πάντως οι έφηβοι είναι έξω και μ αυτές τις θερμοκρασίες … Ντυστε τα παιδιά σας να πάνε σχολείο … τίποτα δεν θα πάθουν … έλεος … όλα μυγιάγγιχτα πια
Μια χαρά ιδέα έχει ο διευθυντής του Δημοτικού Ξινού Νερού είναι….μάλλον εσύ δεν έχεις ιδέα….
Μάλλον εσύ δεν έχεις ιδέα. Ο κ. Λαβασιδης είναι διευθυντής Δημοτικού σχολείου …γνωρίζει σίγουρα καλύτερα από εσένα….
Πάντως τη δεκαετία ’90 – ’00 που πήγαινα εγώ σχολείο μια χαρά ανοιχτά ήταν τα σχολεία και με μεγαλύτερα κρύα.
Πάντα έκλειναν (καμία εβδομάδα το πολύ για να καθαρίσουν οι δρόμοι και να μπορούν να έρθουν τα παιδιά από τα χωριά) και μετά μάθημα κανονικά.
Βέβαια τότε είχε και πετρέλαιο δεν είχε και covid.
Οσο για το αν γίνονται σωστα τα μαθηματα απ την τηλεκπαιδευση…αν θέλουμε κ εχουμε καλη διαθεση ολα γίνονται…ας ανοίξουμε λιγο τα μυαλά μας…κ όταν ειναι ανάγκη αντι να χωριζομαστε ας προσπαθουμε ολοι ΜΑΖΙ να κανουμε το καλυτερο..
επικρατούν θερμοκρασίες που επιτρέπουν ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ την ώρα του μαθήματος
(εκτός εάν τα υγειονομικά πρωτόκολλα τα επικαλούμαστε όποτε μας βολεύει)
ξέρω όμως ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι σε πολλά σχολεία της Φλώρινας
(για να μην πω στα περισσότερα) οι θερμοκρασίες είναι ΤΕΤΟΙΕΣ
που αν σημειώνονταν για μια μόνο ώρα, σε ένα μόνο σχολείο των Αθηνών,
θα θεσπιζόταν ειδικό επίδομα για τους αναξιοπαθούντες…
Όσο για τα επιχειρήματα του τύπου
“εμείς κάποτε θυμάμαι πηγαίναμε στο σχολείο με 15 μέτρα χιόνι”
ναι, όλοι τα ζήσαμε, δεν πεθάναμε, όσο μεγαλώνουμε ίσως νοσταλγούμε κιόλας εκείνα τα χρόνια,
αλλά δεν μπορεί να είναι ΠΑΝΤΟΤΕ μέτρο μας αυτό που συνέβαινε ΚΑΠΟΤΕ,
(σε αυτό το ΚΑΠΟΤΕ λ.χ. πέθαιναν άνθρωποι από υπέρταση γιατί δεν είχαν …πιεσόμετρα).
Αλλίμονο αν κοιτάμε ΠΑΝΤΑ προς τα πίσω…
ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ…
(όπου, να μην το ξεχνάμε, βγάζουν χειμώνα με 500 το πολύ λίτρα,
όταν εμείς τα καίμε σε δυο βδομάδες του Γενάρη)
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ, ΛΕΕΙ, ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΡΥΟ…
(εντάξει και φιλοκυβερνητικοί, και φιλήσυχοι είμαστε οι Φλωρινιώτες,
αλλά ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ…)
Όταν εγώ που είμαι 45 χρόνων δεν κρύωνα στο σχολείο μου (σε χειρότερες καιρικές συνθήκες από ό,τι σήμερα), ενώ τα παιδιά μου στο σχολείο τους κρυώνουν, πρέπει να ψάξω να βρω τι φταίει και να κάνω κάτι για αυτό.