Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας για την τηλεκπαίδευση
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας συνήλθε εξ αποστάσεως, την 24η Ιανουαρίου 2022, ημέρα Δευτέρα σε έκτακτη συνεδρίαση με αφορμή την απαράδεκτη και προκλητική επικοινωνιακή πολιτική του ΥΠΑΙΘ που αφορά στη διενέργεια τηλεκπαίδευσης εξ αιτίας των έκτακτων δυσμενών καιρικών συνθηκών και κατέληξε στο παρακάτω ψήφισμα διαμαρτυρίας, σύμφωνα με το οποίο δηλώνει ότι:
Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ ενώ γνώριζε μέρες πριν ότι θα ακολουθήσει σφοδρό κύμα κακοκαιρίας, δεν έλαβε ούτε τα απαραίτητα μέτρα ούτε έδωσε τις κατάλληλες οδηγίες προς τις σχολικές μονάδες στην περίπτωση που αυτές θα ήταν αδύνατον να λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου.
Για άλλη μια φορά το ΥΠΑΙΘ ανακοινώνει την τελευταία στιγμή και ημέρα αργίας την αλλαγή στην εφαρμογή του προγράμματος τηλεκπαίδευσης, αποσυντονίζοντας έτσι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Οι συνεχείς ενημερώσεις με τις παράλογες απαιτήσεις του ΥΠΑΙΘ, τη μετάθεση από το απογευματινό (με τις μειωμένες σε διάρκεια απογευματινές ώρες) στο πρωινό δια ζώσης και πλήρες σε διάρκεια ωρών ωρολόγιο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης, δείχνουν για ακόμη μια φορά την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η όλη εκπαιδευτική διαδικασία.
Αν και έχει αποφασιστεί ότι ο νομός μας ότι βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, εξ αιτίας της σεισμικής ακολουθίας και επιπλέον των έκτακτων και με διάρκεια καιρικών συνθηκών, εν τούτοις κανείς δεν παίρνει την ευθύνη, τόσο για μια ευνοϊκότερη μεταχείριση του, όσο και για τη διαχείριση παρόμοιων καταστάσεων.
Δε λαμβάνονται έτσι υπ΄όψιν ούτε:
- Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή μας.
- Η επικινδυνότητα στη μετακίνηση των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες που πολλές φορές οδηγούν σε ατυχήματα. Η εγγύηση και η κάλυψη από το Υ.ΠΑΙ.Θ. της ασφαλούς μετακίνησή τους.
- Η αδυναμία εξεύρεσης τεχνολογικού εξοπλισμού (παρά την υποσχόμενη με το πενιχρό ποσό των 200 ευρώ ως οικονομική στήριξη για αγορά εξοπλισμού από τους εκπαιδευτικούς). Δίχως καμία μέριμνα για τεχνολογικό εξοπλισμό για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, όλο το διάστημα της πανδημίας, εκπαιδευτικοί και μαθητές προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανή τη μαθησιακή διαδικασία μέσα από την τηλεκπαίδευση.
- Οι μαθητές που δεν διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό στα σπίτια τους και οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι υποχρεωμένοι να τον διαθέτουν για υπηρεσιακή χρήση.
- Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων για την τηλεκπαίδευση, δεν έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν στα σχολεία εξ αιτίας των καιρικών φαινομένων.
- Οι γονείς που δεν τυγχάνουν όλοι «ειδικής άδειας».
- Υπάρχουν περιοχές με διακοπές ρεύματος χωρίς σύνδεση με το διαδίκτυο.
Το Υ.ΠΑΙ.Θ οφείλει να εξοπλίσει πλήρως όλες τις σχολικές μονάδες ώστε η τηλεκπαίδευση να πραγματοποιείται εντός τους. Οι εκπαιδευτικοί, εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν και έχουν ασφαλή πρόσβαση στα σχολεία, έχουν δικαίωμα από εκεί να κάνουν τηλεκπαίδευση. Όταν, όμως, οι καιρικές συνθήκες κάνουν δύσκολη ή επικίνδυνη την πρόσβασή τους στη σχολική μονάδα κανένας δεν μπορεί να τους υποχρεώσει να μεταβούν σε αυτήν, από τη στιγμή που δεν εγγυάται την ασφάλειά τους. Υπάρχει, άλλωστε, ισχυρή σύσταση από την Πολιτική Προστασία για αποφυγή μετακινήσεων.
Καλούμε έτσι την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να αποσύρει όλες τις νομοθετικές διατάξεις που γενικεύουν την τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας και τις εντολές για την υποχρεωτικότητά της στα σχολεία που κλείνουν λόγω κακοκαιρίας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας
Επιτέλους!.. να που “υπάρχει” και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α’θμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας να κατηγορήσει την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ για τις αλλοπρόσαλλες τακτικές του.
Νόμιζα ότι δεν υφίσταται, Κάλιο όμως αργά παρά ποτέ ..
Πολύ σωστά, πάρα πολύ σωστά, πρέπει επιτέλους να τελειώσει αυτή η αδιαφορία για τον τόπο μας. Τώρα καλά να πάθουν όλοι οι Αθηναίοι να δουν λίγο την γλύκα. Γιατί το μόνο που ξέρουν είναι η υποχρεωτικότητα και τα πρόστιμα. Έτσι “νοιάζονται” για εμάς αγαπητοί… έγινε σεισμός, χιόνισε, δεκάδες κοινότητες έμειναν χωρίς ρεύμα, τηλέφωνα κ.λπ., και δεν νοιάστηκε ΚΑ-ΝΕΙΣ! Ούτε χρήματα μας έδωσαν, γιατί και εμείς διανυχτερεύσαμε όταν έγινε σεισμός στα αυτοκίνητά μας, οι Αθηναίοι όμως μια χαρά θα παραλάβουν το επίδομα των 2000€…
Και όσο για την Ψηφιακή Μέριμνα, κανονικά όλοι οι εκπαιδευόμενοι δικαιούνταν από μία συσκευή! Δεν είμαστε βλάκες εμείς να πληρώνουμε μόνο φόρους, ας δώσουν και κάτι στα παιδιά μας.
Αλλά για να συμπεράνω, την Φλώρινα μόνο στις εκλογές την θυμούνται και αυτό για ψήφους. Μετά σβήνει από τον χάρτη, ξεχνιέται. Και τα κορόιδα είμαστε εμείς που τους ψηφίζουμε συμπολίτες…
Οχι αγαπητέ φίλε Αναγνώστη+ . Εσυ κι εγώ που είμαστε από τη Φλώρινα και ζουμε εδώ δεν δικαιούμαστε τίποτα. Έχουμε συνηθίσει στο κρυο, την παγωνια και το χιόνι. Τώρα πρεπει να συνηθίσουμε και στο σεισμό. ΟΧΙ δεν δικαιούμαστε τίποτα. Μόνο χρωστάμε. Εφορία, ΔΕΗ, πετρελαιο 1,22 . Ένα έχω να πω. Αίσχος και ντροπή σ αυτους που μας εκπροσωπούν. ΟΛΟΥΣ.
Αυτά ακριβώς λένε τα καλοπληρωμένα πιονάκια τους τα Μ.Μ.Ε., είμαστε λέει “συνηθισμένοι” εμείς σε τέτοια… Πραγματικά, ό,τι και να πεις, ό,τι και να κάνεις θα είναι πολύ λίγο μπροστά σε όλα όσα βιώνουμε… έγινε ο σεισμός, και μία εβδομάδα μετά μας θυμήθηκαν όσο για τα μάτια του κόσμου. Φωτογραφίες και εγώ ξέρω να βγάζω με συναντήσεις και όλα τα σχετικά. Η ουσία της υπόθεσης είναι η άμεση πράξη, το ενδιαφέρον, κάτι το οποίο είναι ανύπαρκτο και νομίζω πως το παράδειγμα με τον σεισμό είναι και το πιο πρόσφατο όπως και αυτό με το χιόνι, ούτος ώστε να κατανοήσει κάποιος την λέξη αδιαφορία. Και για να αναφερθώ σε αυτό που βιώσαμε πριν λίγες μέρες, έγινε ο σεισμός, και όλοι μας βρισκόμασταν στην θέση του “όπου φύγει, φύγει”. Τόσο καιρό υπερηφανεύονται πως ο αριθμός 112 είναι δίπλα στον πολίτη για κάθε ανάγκη. Που ΄ντος;;; πουθενά. Μόνοι μας εκείνη την νύχτα γνωρίζουμε ΤΙ βιώσαμε […]. Φυσικά χωρίς καμία στήριξη. Αμέσως μετά, χιόνισε και μάλιστα υπερβολικά σε σημείο αρκετές τοπικές κοινότητες να παραμείνουν χωρίς ρεύμα σχεδόν μια μέρα. Καμία στήριξη και εκεί. Την Δ.Ε.Η. όμως, θα την πληρώσουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ οι κάτοικοι… Όπως και όλα. Υπάρχει γενικώς πάντα μια ανοργανωσιά, αυτό γνωρίζω. Και πάνω σε όλα αυτά, δεν λάβαμε τί-πο-τα.
Και το πιο “αστείο” είναι που χρειάστηκε να χιονίσει κάτω, για να κατανοήσουν πόσα προβλήματα και αναστάτωση επιφέρει η τηλεκπαίδευση σε πολλές οικογένειες, δίχως καμιά κατανόηση και εκεί, με μια πλατφόρμα η οποία παρουσιάζει διαρκώς προβλήματα…
Και όχι μόνο η τηλεκπαίδευση, αλλά και το θέμα της θέρμανσης είναι κάτι το οποίο διαρκώς ακούμε υποσχέσεις θετικές και εκεί μείναμε. Φτάσαμε στο σημείο να στερούμαστε αγαθά, για να μένουν χρήματα για την θέρμανση… Όλα αυτά δεν τους αφορούν φυσικά, ας βγάζει την ψυχή του ο άλλος. Όπως λες και εσύ φίλε αγανακτισμένε, αίσχος και ντροπή πραγματικά και πρέπει κάποια στιγμή να το πάρουμε απόφαση και να ξεσηκωθούμε για όλα. Αλλιώς θα πληρώνουμε μια ζωή φόρους και θα μας βγαίνουν και από πάνω…
Κύριοι εκπαιδευτικοί, όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι πως πηγαίνουν στις δουλειές τους; Εσείς δεν θέλετε να κάνετε ούτε τηλεκπαίδευση από την ζεστασιά του σπιτιού σας!!!
…τις ακίδες…συνηθίζουμε να τις…βρίζουμε ως…ενοχλητικά παράσυτα…μάλλον…και τούτη εδώ χρειάζεται…κάτι…ανάλογο…👉🤬
Συγγνώμη… Τι εννοείτε ότι δεν είστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιείτε τον τεχνολογικό σας εξοπλισμό για υπηρεσιακή χρήση;;; Σιγά την φθορά από την χρήση!! Είναι δυνατόν να ξεστομίζετε κάτι τέτοιο;;
Έχετε ιδέα πως είναι να καθαρίζεις αυτοκίνητο και δρόμο για να πας στη δουλειά σου; Κι εσείς δε θέλετε ούτε καν τηλεκπαίδευση;; Καθισιό, καφεδάκι και το μεροκάματο να πέφτει;;
Για αυτό ΠΟΤΈ η κοινωνία δεν ήταν δίπλα σας σε αγώνες σας. Γιατί είστε ότι πιο μίζερο υπάρχει, σε δημόσιο υπάλληλο.
Πιπέρι θα συμφωνήσω απόλυτα , όσο για σένα Spinos 2 θα σου δωσουμε βραβειο τεμπελιας . ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ …. ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΦΥΓΟΠΟΝΟΥ … ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΛΟΥΦΑΡΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΛΕΣ !!!!
…ΕΒ…όποιοι έχουν τις μύγες…μυγιάζονται🦗
Τελείωσαν τα ανόητα επιχειρήματά σου περί ποιότητα ζωής ; Εσυ δεν περιγράφεις ποιότητα ζωής , περιγράφεις πως να γίνει κάποιος λουφαδόρος και τεμπέλης …. Ωραία παιδεία ….😖
…τι κόλλημα…έχεις μαζί μου ρε…μυγιασμένε ΕΒ…?? δεν περιγράφω…επιχειρήματα…γιατί δεν…γουστάρω…να παίζω…με νεοδημοκράτες δικτάτορες…εάν εσύ…έχεις δουλειά σκυλιού και σου…κακοφαίνεται…άλλαξε δουλειά…ή μάλλον…θα είσαι από αυτά τα…ΠΕ σπασικλάκια που γκρινιάξουν…και προς…ενημέρωση σου…η ζωή θέλει…και καλοπέραση…και τέλος…κόψε να σχολιάζεις…σαν μαϊντανός…στους καθηγητές…μάθε πρώτα…τι γίνεται…γύρω σου😋
Spinos2 καμία δουλειά σκυλιού δεν έχω … δουλεύω όσο θέλω και βγάζω όσα θέλω … και επίσης και ταξιδεύω αρκετά και περνάω και καλά και εγώ και το παιδί μου … αλλά πρέπει να δίνουμε κίνητρα και αξίες και όχι να μαθαίνουμε στη νέα γενιά πως να αποφεύγει τη δουλειά , ούτε να δικαιολογούμε καταστάσεις δασκάλων και καθηγητών που δίνουν δικαιολογίες που δεν υπάρχουν . Δε μιλαω ποτέ κομματικά όπως με χαρακτηρίζεις όσο για τον τρόπο που σχολιάζεις παντού Εσυ δείχνει φυσικά το επίπεδό σου !!! ( μαϊντανέ )
…”όχι να μαθαίνουμε στη νέα γενιά πως να αποφεύγει τη δουλειά”…εσύ ΕΒ δηλαδή…θεωρείς πως…το εκπαιδευτικό σύστημα…αξίζει στην…χώρα μας? γιατί εγώ…δεν το νομίζω…όλοι μας…έχουμε παιδιά…αλλά τα θέλουμε…γερά και δυνατά…όχι μέσα στο άγχος και στην μαυρίλα…από…μια άχρηστη (και λίγα…λέω) …εκπαίδευση…εμείς φυσικά και τους μαθαίνουμε…πώς να βρουν δουλειά…όμως να σου θημήσω πως…ζεις σε μια χώρα με το 1/3 να είναι…άνεργο…εάν εσύ…προτιμάς να βλέπεις το παιδί σου…να βασανίζεται από…μια άχρηστη εκπαίδευση…δικό σου πρόβλημα👌
Spinos2 καλό θα είναι να μην καταδικάζουμε μόνο για να είχαμε να λεγαμε αλλά να προτείνουμε και λύσεις … ναι συμφωνώ πως το εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι το καλύτερο , αλλά διαφωνώ στο να κοιτάμε πως να τα κάνουμε όλα πιο «ευκολα» για να μην ζοριστούν ούτε τα παιδιά καθόλου , ούτε οι εκπαιδευτικοί … όταν θα βγουν στην αγορά εργασίας κανένας δε θα τους χαϊδεύει τα αυτιά … πρέπει να μάθουν λοιπόν και σε αντιξοότητες γιατί δυστυχώς στη ζωή δεν έρχονται όλα ευκολα
Απαντώντας σε όλους αυτούς με την κακοπροαίρετη κριτική(δεκτή κι αυτή)έχω να πω τα εξής :
Είμαστε μία φτωχή χώρα που στερείται υποδομών αλλά και τέτοιων πολιτικών που θα μας φτάσει σε ένα αξιόλογο επίπεδο. Ο τρόπος που κάποιοι χειρίζονται καταστάσεις διαφέρει.
Παρ΄όλα αυτά η εξέλιξη και η πρόοδος υπάρχει. Για ότι συμβαίνει στην εκπαίδευση την ευθύνη την έχουν το ΥΠΑΙΘ και οι εκπαιδευτικοί. Όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά τότε πάντα την ευθύνη την έχουν οι εκπαιδευτικοί και όταν όλα πηγαίνουν καλά τότε όλα γίνονται σωστά ως δια μαγείας με ένα μαγικό ραβδί. Δυστυχώς για ότι συμβαίνει είτε αυτό είναι η πανδημία, οι σεισμοί, οι αντίξοες καιρικές συνθήκες (το χιόνι, ο παγετός, οι καταιγίδες, οι φωτιές, οι πλημμύρες, οι διακοπές ρεύματος, οι δυνατοί άνεμοι που προξενούν καταστροφές σε δίκτυα κ.ά), είτε είναι οι αυξημένοι λογαριασμοί ρεύματος, οι αδύνατες μετακινήσεις λόγω των έκτακτων καιρικών φαινομένων, το κλείσιμο της εθνικής οδού από κάποιο ατύχημα ή οι εγκλωβισμοί από την υπερβολική πτώση χιονιού και θα μπορούσαμε να αναφέρουμε κι άλλα…. τότε… δυστυχώς για όλα αυτά την ευθύνη την έχουν πάντα οι εκπαιδευτικοί… και όλοι ξαφνικά αποποιούνται των ευθυνών τους….
Κανείς όμως από ανθρώπους με το δικό σας σκεπτικό δεν ενδιαφέρεται για την ασφάλεια των μαθητών, υγειονομική(λόγω πανδημίας), και σωματική(όταν υπάρχουν χιόνια και πάγοι στα σχολεία και μαθητές έχουν ατυχήματα).
Αγαπητοί μου, και οι εκπαιδευτικοί είναι γονείς και ξέρουν πολύ καλύτερα από όλους εσάς τι πρέπει να κάνουν για την πρόοδο, την εξέλιξη και το καλό των μαθητών, γιατί το λειτούργημα που εκτελούν το έχουν σπουδάσει.
Ας πάμε τώρα στις υποδομές που υπάρχουν στα σχολεία. Υπάρχουν υλικά με τα οποία αυτά εξοπλίζονται διαχρονικά με αρκετή καθυστέρηση και όχι σε όλες τις περιοχές. Η τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια έχει μπει στα σχολεία και στη ζωή μας, η πανδημία όμως και η τηλεκπαίδευση πρόσφατα. Αναρωτήθηκε όμως κανείς από εσάς αν υπάρχουν οι κατάλληλα διαμορφωμένες συνθήκες για να γίνει αυτή σε όλα τα σχολεία της χώρας όπου δεν υπάρχει εξοπλισμός ή από το σπίτι του καθενός, εξ αποστάσεως; Έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί τον εξοπλισμό τους ή αν τον έχουν μπορεί εκείνη την ώρα να χρειάζεται να κάνουν και τα παιδιά τους μάθημα; Ή αν πάλι τον έχουν, ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του συστήματος; Έχουν εκπαιδευτεί για αυτό που απαιτεί το Υπουργείο; Έχουν όλοι την ίδια ευχέρεια στη χρήση των υπολογιστών; Bλέπετε, σπουδάσαμε δάσκαλοι και όχι καθηγητές Πληροφορικής. Όλα αυτά όμως είναι προβλήματα του κλάδου μας που περιμένουν λύσεις.
Όταν οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν εξοπλισμό και δεν μπορούν λόγω των καιρικών συνθηκών να μετακινηθούν στα σχολεία για να κάνουν τηλεκπαίδευση, είναι υπεύθυνοι και για αυτό;
Αλλά και εδώ ισχύει η ελληνική νοοτροπία, είναι για το μπαλάκι της ευθύνης που πρέπει να το πετάξουμε αλλού και όχι στους υπεύθυνους για αυτήν την κατάσταση.
Αγαπητοί μου, τα σχολεία δεν κλείνουν για τους εκπαιδευτικούς και για την καλοπέρασή τους, αλλά για τους μαθητές εξ αιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών και την ασφάλεια στις μετακινήσεις τους. Για την μετακίνηση των εκπαιδευτικών όμως ουδείς λόγος(ακόμα και τα έξοδα των μετακινήσεων που επιβαρύνονται πολλές φορές ξεπερνούν τα 300-400 ευρώ, τη στιγμή που άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι λαμβάνουν επιδόματα για τηλεργασία).
Υπάρχουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που πηγαίνοντας στη δουλειά τους βρέθηκαν σε χαντάκια από τα χιόνια και την ολισθηρότητα του δρόμου. Η επικινδυνότητα στις μετακινήσεις είναι μεγάλη και τα ατυχήματα που έχουν συμβεί αρκετά και δυσάρεστα. Εδώ ο εκπαιδευτικός παύει να είναι άνθρωπος γιατί θα είναι πάντα ο τελευταίος υπολογίσιμος.
Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει το κάθε επάγγελμα είναι υπαρκτές και μη νομίζετε ότι είστε οι μόνοι που καθαρίζετε αυτοκίνητα και δρόμους για να πάτε στη δουλειά σας (προσωπικά καθαρίζω και το αυτοκίνητό μου και 200 μέτρα δρόμο για να πάω στη δική μου, έμεινα επίσης 3 ημέρες αποκλεισμένος…)
Κλείνοντας να σας επισημάνω ότι θα πρέπει να διαβάζετε πάντοτε πολύ καλά τα κείμενα(άλλωστε είναι γραμμένα στα ελληνικά) και αν δεν μπορείτε να το κάνετε να αποφεύγετε να κάνετε κακοπροαίρετη κριτική σε ανθρώπους που κάνουν τα πάντα και με τα μέσα που διαθέτουν για να κρατήσουν όρθιο το δημόσιο σχολείο και την εκπαίδευση(αν και κανείς δε σας το απαγορεύει και μας ενδιαφέρει να ακούμε όλες τις απόψεις).
Δεν θέλουμε να μας χαϊδεύουν τα αυτιά, αλλά αυτό που επιθυμούμε είναι η ηθική ανταμοιβή και αναγνώριση από τους μαθητές μας όταν τους παραδώσουμε στην κοινωνία ως σωστούς και ενεργούς πολίτες που θα αγαπούν, θα σέβονται, θα εκτιμούν τον συμπολίτη και συνάνθρωπό τους. Εκεί βρίσκεται το κλειδί της δικής μας επιτυχίας και γι αυτό θα προσπαθούμε ακόμα κι όταν αυτές οι απλές λέξεις για ορισμένους είναι άγνωστες.
Αγαπητέ εκπαιδευτικέ, υπάρχει κάτι που εσάς, ειδικά τους δασκάλους, μάλλον δε σας αφορά. Αυτο λέγεται δια βίου μάθηση. Σε μια εποχή που τεχνολογικά καλπάζει, εσείς δε θέλετε να την ακολουθήσετε, αρνούμενοι να μάθετε κάτι παραπάνω από αυτά που μάθατε στη σχολή σας πριν δε ξέρω πόσα χρόνια. Με τόσα σεμινάρια, με τόσες δράσεις εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών, είναι απαράδεκτο να λέτε ότι δεν είστε καθηγητές πληροφορικής(!!) προκειμένου να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις της τηλεκπαίδευσης, (οι οποίες κιόλας είναι επιπέδου νηπιαγωγείου). Οτι πιο γελοίο έχω ακούσει σε δικαιολογία τον τελευταίο καιρό!
Ας σοβαρευτούμε λίγο!! Πείτε απλά ότι δε θέλετε να χαλάσετε τη βόλη σας. Θα είναι τουλάχιστον τίμιο.
Ακούστε κ. Ανώνυμε εκπαιδευτικέ … τα ελληνικά δεν τα γνωρίζετε μόνο εσείς , ούτε μόνο εσείς χειρίζεστε σωστά το λόγο … και οι υπόλοιποι έχουμε σπουδάσει … οπότε κατανοούμε μια χαρά τα κείμενα … εστιάζουμε όμως στο θέμα του εξοπλισμού της τηλεκπαίδευσης που μπορεί να γίνει ακόμα και από κινητό τηλέφωνο αν δεν υπαρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός και όπως όλοι μαθαίνουμε στις δουλειές μας πλέον να χειριζόμαστε τα καινούργια δεδομένα και τα προγράμματα των υπολογιστών το ίδιο θα πρέπει να κάνετε και εσείς … δεν είναι απαραίτητο να είστε καθηγητής πληροφορικής … βεβαίως θελουμε την προστασία των παιδιών μας , αλλά θελουμε και τις γνώσεις και την κοινωνικοποίηση που προσφέρει το σχολείο δια ζώσης … κακοπροαίρετα σχόλια γίνονται διότι η φύσης της δουλειάς σας έχει και πολλές μέρες διακοπών … μην παραπονιέστε συνέχεια … είστε οι μόνοι που κάθεστε τόσο μεγάλο διάστημα ενώ όλοι οι υπόλοιποι δουλεύουν κανονικότατα .