Επιμορφωτικές δράσεις για τους/τις νηπιαγωγούς Α΄ ενότητας ΠΕΚΕΣ Δ. Μακεδονίας
Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, υλοποιήθηκε σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του ΠΔΜ. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά από τις 7/2/2022 έως τις 24/2/2022, ώρα 17.00-20.00, και σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
Δευτέρα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή |
7/2/2022
Γιώργος Παπαϊωάννου
Εκπαίδευση μεταναστών και προσφύγων: Διαπολιτισμικότητα και ελληνικό σχολείο
|
8/2/2022
Νίκος Ταμουτσέλης
Τέχνες και δημιουργία |
9/2/2022
Θάλεια Κωνσταντινίδου
Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα από την οπτική της Κοινωνικής Ψυχολογίας του Λόγου |
10/2/2022
Σταμάτης Γαργαλιάνος
Θεατρικό παιχνίδι |
11/2/2022
Ιωάννης Ανδρόνογλου Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί στη μουσική -Τέχνες και δημιουργία |
14/2/2022
Χριστίνα Σιδηροπούλου
Γιορτές στο νηπιαγωγείο και εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί |
15/2/2022
Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος & Άννα Βακάλη
Δημιουργική γραφή |
16/2/2022
Έφη Παπαγεωργίου
Τέχνες και Δημιουργία-Παιδικό βιβλίο και βιβλιοκατασκευές |
17/2/2022
Ευαγγελία Καλεράντε
Κοινωνικό φύλο στην εκπαίδευση |
18/2/2022
Γεωργία Στεφάνου
Θέματα διαχείρισης τάξης- συναισθήματα/ διαπροσωπικές σχέσεις |
21/2/2022
Θαρρενός Μπράτιτσης
Ρομποτική και STEAM |
22/2/2022
Κωνσταντίνος Χρήστου Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί στα μαθηματικά |
23/2/2022
Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί για την αειφορία και το περιβάλλον
|
24/2/2022
Βασιλική Πλιόγκου Ανθρώπινα Δικαιώματα και εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί |
Στα σεμινάρια συμμετείχαν 120 εκπαιδευτικοί των νηπιαγωγείων της Α΄ ενότητας και πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60 Α΄ Ενότητας Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Ευθύνης, κ. Κ. Βαϊρινού, του ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας. Την τεχνική υποστήριξη είχε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86 του ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας, κ. Δ. Τζήμας.
Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης επιχειρήθηκε η διασύνδεση της πανεπιστημιακής με την εκπαιδευτική κοινότητα, η διάχυση των σύγχρονων επιστημονικών και ερευνητικών δεδομένων στην κοινότητα των εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης, σε μία προσπάθεια μετασχηματισμού της επιστημονικής γνώσης σε εκπαιδευτικής, και με απώτερο στόχο την ανάπτυξη αποτελεσματικών παιδαγωγικών παρεμβάσεων στο Νηπιαγωγείο.