Συγχαρητήριο μήνυμα του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας στους επιτυχόντες μαθητές σε Πανεπιστημιακές σχολές
H Διευθύντρια και ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες που πέτυχαν σε Πανεπιστημιακές σχολές. Ευχόμαστε καλές σπουδές, καλή φοιτητική ζωή και να θυμάστε πως η ζωή σας ανήκει και μπορείτε να κάνετε τον κόσμο μας καλύτερο.
Θερμά συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία!!!
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου ΕΠΑ.Λ Φλώρινας
Share :
Καλές οι ευχές, δεν είδα όμως να εύχεστε και σε αυτούς που δεν πέρασαν σε κάποια σχολή, αλλά πέρασαν ή σε κάποιο Ι.Ε.Κ., ή σε κάποια μαθητεία, ή στον Δ.Υ.Π.Α.. Γιατί;;; δηλαδή μόνο οι φοιτητές είναι αυτοί που “θα κάνουνε τον κόσμο μας καλύτερο”;;; μόνο αυτοί είναι το μέλλον μας;;; λανθασμένη γνώμη έχετε κύριοι… λυπάμαι πολύ για το αν έχετε μια τέτοια γνώμη. Όλοι μας έχουμε, ο καθένας μας, ίσες δυνατότητες και δικαιώματα, και δεν σημαίνει πως όλοι πρέπει να είμαστε “μορφωμένοι” για να είμαστε άνθρωποι! Ελπίζω πως κάποια στιγμή θα πάψουν αυτές οι προσβλητικές διακρίσεις γιατί σε αυτήν την χώρα πρέπει επιτέλους να τα κοιτάξουμε αυτά, και όχι μόνο αυτά που μας συμφέρουν. Και αναφέρομαι στην τεράστια αδικία ως προς το θέμα της μόρφωσης που επικρατεί σε τούτην την χώρα…
Πόσο άσχημο είναι να τυφλώνεται κανείς και να θολώνει η σκέψη του λόγω του κόμπλεξ κατωτερότητας.
Από εμένα, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στα παιδιά, και μακάρι να μας ξεπεράσουν και να χρησιμοποιήσουν τις σπουδές τους με σοφία, για να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο.
Για ποια κατωτερότητα μιλάτε κύριε; μήπως την δική σας μάλλον, διότι κατωτερότητα είναι αυτό που κάνετε εσείς, όχι εγώ. Εγώ απλά έθιξα ένα θέμα πολύ επίκαιρο, σεβούμενος την προσπάθεια και αυτών των μαθητών που αναφέρω και ολονών που προσπαθούν και αγωνίζονται για το αύριο τους. Αν διαβάσατε το άρθρο μου “μια μικρή εικόνα, από την εκπαίδευση του σήμερα στην Ελλάδα”, θα σας γίνει πιο κατανοητός ο λόγος της τοποθέτησής μου επί του θέματος. Ελπίζω να κατανοήσετε το συμπέρασμα πως μέχρι και αυτή η “κατωτερότητα” και γενικώς οποιοδήποτε επάγγελμα, έχει την δική του αξία! Τέλος, σας ερωτώ, μήπως να αναρωτηθείτε ποιος τελικά είναι αληθινά τυφλωμένος, από το κόμπλεξ του ανωτερισμού; μήπως να αναρωτηθείτε το αν είστε εγωιστής και προβλητικός απέναντι σε αυτούς τους “κατώτερους” που αναφέρεστε; μήπως τελικά αυτοί οι κατώτεροι, να είναι οι κρυφοί ανώτεροι; σκεφτείτε όλα όσα σας υπαγόρευσα.
Μίλησα για “κόμπλεξ κατωτερότητας” και όχι για “κατωτερότητα” όπως εσφαλμένα (;) καταλάβατε.
Είναι μια πολύ συγκεκριμένη ψυχολογική κατάσταση, που εδράζεται σε παγιωμένες ιδεοληπτικές εμμονές, τις οποίες δεν μπορείτε να διαχειριστείτε.
Αν είχατε λίγη μόρφωση, ακαδημαϊκή ή και κοινωνική, θα αντιλαμβανόστασταν εξαρχής τι εννοώ.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως κόμπλεξ. Ούτε και ως συγκεκριμένη ψυχολογική κατάσταση. Αυτό θα μπορούσατε να το πείτε σε όσους ζηλεύουν και δεν αγωνίζονται όμως. Εγώ το μήνυμα που θέλω να μεταδώσω απλά είναι πως δεν μπορούμε να είμαστε όλοι ίδιοι είτε σε δυνατότητες είτε σε γνώσεις. Παραδείγματος χάρην, σε έναν θα του αρέσει το διάβασμα (βεβαίως να περάσει σε κάποια Πανεπιστημιακή σχολή), και σε κάποιον άλλον μια τέχνη, δηλαδή να εργάζεται πολύ απλά με τον νου του. Να είναι δημιουργικός δηλαδή, σε άλλον μπορεί να του αρέσει το ήπιο διάβασμα, υπάρχουν όπως θα δείτε πολλές διαφορές. Αυτό που επιθυμώ εγώ όμως, είναι να αναγνωρίζονται, να χειροκροτούνται από όλους, κάτι το οποίο δεν γίνεται δυστυχώς!
Τέλος θα ήθελα να μου πείτε, αν συμφωνείτε πως στην χώρα μας όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση, δεν αναγνωρίζουν πλέον κανέναν άλλον, πέρα από όσους από Πανεπιστήμια (και γενικώς) αποκτήσουν πολλά πτυχία. Θεωρείτε εσείς δίκαια εκ μέρους του κράτους προς τα παιδιά, αυτή την κίνηση;
Pingback: Συγχαρητήριο μήνυμα του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας στους επιτυχόντες μαθητές σε Πανεπιστημιακές σχολές - Μακεδονία