Γενικό Φροντιστήριο Θεωρητικό: Αξιολόγηση Μαθηματικών Προσανατολισμού
Οι μαθητές της Γ ΛΥΚΕΙΟΥ σήμερα εξετάστηκαν στο μάθημα των μαθηματικών προσανατολισμού. Τα θέματα κρίνονται βατά με κάποιες αναμενόμενες δυσκολίες και παγίδες. Πιο συγκεκριμένα:
ΘΕΜΑ Α
Ένα θέμα αναμενόμενο ως προς την μορφή του. Αποτελούνταν από την απόδειξη ενός πολύ βασικού θεωρήματος στους κανόνες παραγώγισης, από τον ορισμό της παραγωγισης σε κλειστό διάστημα, από την διατύπωση του θεωρήματος Rolle καθώς και την γεωμετρική του ερμηνεία και απο ερωτήσεις Σ Λ χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες ως προς την εκφώνηση τους.
ΘΕΜΑ Β
Ένα θέμα βατό το οποίο εξέταζε τους μαθητές στην σύνθεση συναρτησεων και στην μελέτη μονοτονιας και εύρεση ασύμπτωτων. Ιδιαίτερη προσοχή έπρεπε να δοθεί στην επίλυση του ορίου στο Β4.
ΘΕΜΑ Γ
Ένα θέμα μέτριας δυσκολίας στο οποίο οι μαθητές έπρεπε να δώσουν μεγάλη προσοχή στις εκφωνήσεις και στα δεδομένα της άσκησης. Εξέταζε τους μαθητές στην ανάλυση δικλαδης συνάρτησης ως προς την συνέχεια την παραγωγισιμοτητα και εύρεσης εφαπτομενης στο Γ2. Στο Γ3 ζητουσε σύνολο τιμών και απόδειξη ότι είναι 1 προς 1 στο οποίο δεν υπήρχε ιδιαίτερη δυσκολία. Στο Γ4 ήθελε ιδιαίτερη προσοχή στον υπολογισμό του ολοκληρώματος.
ΘΕΜΑ Δ
Ένα θέμα διαβαθμισμένης δυσκολίας όπως κάθε χρόνο. Ιδιαίτερη δυσκολία υπήρχε στο Δ3 και πιο συγκεκριμένα στο Δ4 όπου απευθυνόταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές που είχαν κατανοήσει πλήρως την ύλη.
Συνοψίζοντας τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας, ένας πολύ καλά προετοιμασμένος μαθητής δεν θα συναντούσε ιδιαίτερα προβλήματα πλην ελαχίστων ερωτημάτων.Εύχομαι επιτυχία στους μαθητές στον δύσκολο αγώνα που δίνουν και καλά αποτελέσματα!!
Γιώργος Κοσμίδης – Μαθηματικός
Για το Γενικό Φροντιστήριο “ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ”