Γενικό Φροντιστήριο Θεωρητικό: Αξιολόγηση των σημερινών θεμάτων ΑΟΘ στα ΕΠΑΛ
Τα σημερινά θέματα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας των ΕΠΑΛ ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Το ΘΕΜΑ Α αποτελούνταν από 5 ερωτήσεις σωστού λάθους και 2 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής οι οποίες δεν παρουσίαζαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία , απαιτούσαν ωστόσο καλή γνώση του συνόλου της θεωρίας.
Το ίδιο ίσχυε και για το ΘΕΜΑ Β όπου οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε δύο ερωτήσεις ανάπτυξης.
Όσον αφορά το ΘΕΜΑ Γ, ήταν μία άσκηση πρώτου κεφαλαίου η οποία ωστόσο απαιτούσε προσοχή στη ανάλυση των δεδομένων του Γ1 ερωτήματος ώστε να επιλυθεί σωστά.
Το ΘΕΜΑ Δ ήταν κατά γενική ομολογία μία μη συνήθης και ιδιαίτερα απαιτητική άσκηση καθώς χρειαζόταν άριστη γνώση των εννοιών του προϋπολογισμού (ελλειμματικού/πλεονασματικού) και του ενεργού/ μη ενεργού πληθυσμού για να μπορέσει ο μαθητής να «μεταφράσει» τα δεδομένα που απαιτούνταν για την επίλυση της.
ΦΟΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ