Δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας – Με το βλέμμα σε μια διοίκηση διαφανή, προσβάσιμη και φιλική στον πολίτη
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζει σταθερά την πορεία της προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, παρουσιάζοντας δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες που ενισχύουν την εξωστρέφεια, τη διαφάνεια και την εξυπηρέτηση του πολίτη.
1. Εφαρμογή Επαλήθευσης Εγγράφων
Μέσω της εσωτερικά ανεπτυγμένης εφαρμογής, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επαληθεύσει την εγκυρότητα ενός εγγράφου που εκδίδεται από την Περιφέρεια και αποστέλλεται ηλεκτρονικά, με χρήση QRcode καθώς και μοναδικού κωδικού. Η εφαρμογή αξιοποιεί την υποδομή του Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου και διασφαλίζει την ταυτοποίηση και την ακεραιότητα των διοικητικών εγγράφων, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη στη δημόσια διοίκηση.
2. Ηλεκτρονική Υπηρεσία Γενικής Αίτησης Πολιτών
Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Περιφέρειας, ο πολίτης μπορεί πλέον να υποβάλει ηλεκτρονικά ένα γενικής φύσεως αίτημα προς οποιοδήποτε γραφείο Χωρικού Αντιπεριφερειάρχη ή προς το Γραφείο του Περιφερειάρχη. Η αίτηση αυθεντικοποιείται μέσω Taxisnet, καταχωρείται αυτόματα στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο και αποδίδεται αριθμός πρωτοκόλλου με ειδοποίηση μέσω e-mail στον πολίτη.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Διαφάνειας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Αναστάσιος Ραφαηλίδης δήλωσε:
«Στη Δυτική Μακεδονία επενδύουμε ουσιαστικά στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση με ανθρώπινο πρόσωπο. Οι δύο αυτές νέες υπηρεσίες, προϊόντα δουλειάς των ίδιων των υπηρεσιών μας, δείχνουν ότι η Δημόσια Διοίκηση μπορεί να παράγει λύσεις χρηστικές και αξιόπιστες. Θερμά συγχαρητήρια στα στελέχη της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που υλοποίησαν και υποστηρίζουν τις εφαρμογές».
Παράλληλα, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζει τη συστηματική επένδυση σε ψηφιακές υποδομές και υπηρεσίες μέσα από τα τρία μεγάλα έργα που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη:
- το έργο “e-Περιφέρειες”,
- το έργο “Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΠΔΜ με χρήση μέσων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης”,
- την ανάπτυξη στρατηγικής “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας”
τα οποία θα φέρουν σημαντικές καινοτομίες και νέες υπηρεσίες για τη διοίκηση, τις επιχειρήσεις και τους πολίτες.
Επίσης, ετοιμάζεται και η πλήρης έκδοση του «Οδηγού του Πολίτη», ένα εργαλείο που θα παρέχει με σαφήνεια και διαφάνεια όλες τις διαδικασίες και υπηρεσίες της Περιφέρειας σε γλώσσα φιλική και προσβάσιμη προς όλους.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας αποδεικνύει στην πράξη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι σεβασμός στον πολίτη και στις ανάγκες του σήμερα.