Η ΟΝΝΕΔ ΔΗΜ.Τ.Ο. Φλώρινας σε συνάντηση με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Η ΟΝΝΕΔ ΔΗΜ.Τ.Ο. Φλώρινας είχε σήμερα την τιμή να συμμετάσχει σε συνάντηση με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Φλώρινας, Αθανασίου Τάσκα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης πραγματοποιήθηκε εποικοδομητική συζήτηση για ζητήματα που αφορούν την τοπική κοινωνία, την ασφάλεια των πολιτών και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής μας.
Η ΟΝΝΕΔ ΔΗΜ.Τ.Ο Φλώρινας συνεχίζει να βρίσκεται δίπλα στους νέους και την κοινωνία, συμβάλλοντας με υπευθυνότητα και ουσιαστικές προτάσεις στον δημόσιο διάλογο για το μέλλον του τόπου μας.
Για την ΟΝΝΕΔ ΔΗΜ.Τ.Ο Φλωρινας
Ο πρόεδρος
Αλούσης Αριστείδης
Ο γραμματέας
Μανουκάκης Κωνσταντίνος
Share :






















