Απάντηση Κουκουλόπουλου σε Πέρκα: «Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί»
Όταν κάποιος σε ένα σοβαρό και πολύ συγκεκριμένο ζήτημα δεν μπορεί να δώσει μια απλή και καθαρή απάντηση, είναι σύνηθες να καταφεύγει σε παράθεση σωρείας άσχετων στοιχείων και να ανατρέχει για τεκμηρίωση στην εποχή του…Κολοκοτρώνη.
Αυτή τη μέθοδο επέλεξε η κα Πέρκα, βουλευτής Π.Ε. Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ για να (μην) απαντήσει στην πρόσφατη παρέμβαση μου για το σιδηρόδρομο.
Τρία ζητήματα έθεσα που αφορούσαν την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου από το ΣΥΡΙΖΑ και σε κανένα δεν είδα απάντηση.
1.Το Νοέμβριο 2014 η Ελλάδα κατάρτισε και υπέβαλε στην ΕΕ Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών ( ΣΠΕΜ ) προϋπολογισμού 13 δις ευρώ για την περίοδο 2015-25. Στο ΣΠΕΜ η γραμμή Κοζάνη-Καλαμπάκα, ο εμπορευματικός σταθμός στα Κοίλα και η υπόγεια επιβατική γραμμή στην πόλη της Κοζάνης βρίσκονται στα έργα ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ με προϋπολογισμό περίπου 800 εκ ευρώ. Τον Ιούνιο 2019 το πιο πάνω έργο εξαφανίζεται από το πρόγραμμα χρηματοδότησης και είναι καθαρό ποιοι ευθύνονται γι αυτό. Η βουλευτής ποιεί τη νήσσα για την οδυνηρή εξέλιξη και προτιμά να κατασκευάσει ένα ψέμα στο οποίο «απαντά».
Συγκεκριμένα μου αποδίδει αναφορά σε απένταξη του έργου από τα διευρωπαϊκά δίκτυα (δ.δ.) κάτι που ουδέποτε έγραψα ή είπα. Προφανώς το έργο εξακολουθεί να ανήκει στα δ.δ. αλλά αυτό από μόνο του δε σημαίνει και πολλά. Στα δ.δ. ανήκει εδώ και χρόνια και ο δρόμος Λάρισα-Νίκη-Μόναχο που επίσης στα 5 χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ έμεινε στα συρτάρια όπου και παραμένει με την κυβέρνηση της ΝΔ.
2.Το ενδιαφέρον των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για το σιδηρόδρομο αποτυπώνεται με σαφήνεια στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα ( ΕΣΕΚ ) που υπεβλήθη στην ΕΕ Δεκέμβριο 2018, όπου το πλέον οικολογικό μέσο μεταφοράς απουσιάζει παντελώς από τους στόχους. Την ίδια ακριβώς οδό ακολούθησε και η ΝΔ στο δικό της αναθεωρημένο ΕΣΕΚ αποδεικνύοντας ότι οι διαφορές της με τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν είναι και τόσο μεγάλες όσο συμφέρει και στους δυο να εμφανίζουν.
Η βουλευτής σε αυτή την απλή αλήθεια επιλέγει έναν εκτενή απολογισμό του έργου της ως γ.γ. του αρμόδιου υπουργείου που δεν απαντά στην απλή και εντελώς συγκεκριμένη αναφορά μου.
3.Η κατεδάφιση των γεφυρών του ΟΣΕ στην Κοζάνη έγινε με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και αυτό δεν το αρνείται η βουλευτής, αποποιείται ωστόσο κάθε σχέση με την τότε περιφερειακή αρχή στην οποία και φορτώνει όλη την ευθύνη. Δεν ξέρω αν ανήκουν σε διαφορετικές τάσεις του ΣΥΡΙΖΑ με τον τ. Περιφερειάρχη και δεν με ενδιαφέρει, γνωρίζω όμως ότι από κοινού ακύρωσαν το μεγαλύτερο ίσως αναπτυξιακό έργο της περιοχής, το σιδηρόδρομο…
Γράφει και άλλα πολλά η βουλευτής ξεχνώντας ότι τελεί εν αδίκω και όσα περισσότερα γράφει τόσο περισσότερο φανερώνει πως έχει άδικο. Όπως για παράδειγμα η αναφορά στο 1996 ως ημερομηνίας ένταξης της σιδηροδρομικής γραμμής στα δ.δ. με την οποία αποδεικνύει κατά τη γνώμη της ότι ο ισχυρισμός μου περί συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΟΣΕ-Δήμου Κοζάνης δε στέκεται!
Αν δεν ξέρει ας ρωτήσει ποιο κόμμα κυβερνούσε το 1996 και ποιος ήταν Δήμαρχος Κοζάνης τότε.
Ξέρω πολύ καλά γιατί η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έγραψε αυτό το κείμενο των 1216 λέξεων, σίγουρα όχι για να απαντήσει σε μένα, αφού περί άλλων τυρβάζει.
Η περιοχή δέχεται μια άνευ προηγούμενου επίθεση από την κυβέρνηση με τη βίαιη απολιγνιτοποίηση και την ορατή απειλή ερημοποίησης της. Ολοένα και περισσότεροι πολίτες συνειδητοποιούν αυτή την πραγματικότητα, αλλά ούτε ένας δεν στρέφεται προς το ΣΥΡΙΖΑ και αυτό όχι γιατί είναι σχετικά πρόσφατες οι εκλογές του 2019.
Ο απολογισμός των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ στη Δυτική Μακεδονία είναι καταστροφικός καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ η περιφέρεια ακολούθησε πορεία κατάρρευσης με το ΑΕΠ να μειώνεται στην Κοζάνη κατά 20,63% και στη Φλώρινα 19,90% την περίοδο 2015-18.
Ο μόνος τρόπος να σταθεί όρθιος ο ΣΥΡΙΖΑ στην περιοχή είναι να ακυρωθεί κάθε φωνή που υψώνεται απέναντι στους σχεδιασμούς της σημερινής κυβέρνησης χωρίς να χαρίζεται στις ολέθριες επιλογές της προηγούμενης.
Φιλότιμη η προσπάθεια κομματικού πατριωτισμού από τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν αφορά κανένα παρά μόνο την ίδια και τη διάσωση της.
Στην πολιτική μάχομαι με τις ιδέες μου και άδεια δε ζητάω για να τις διατυπώσω από κανένα, ούτε φυσικά από το ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θα πω λοιπόν στη βουλευτή να σιωπήσει γιατί είναι έξω και πέρα από τις αρχές μου, θα της προτείνω όμως να έχει έστω στο πίσω μέρος του μυαλού της τη λαϊκή ρήση
«στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί» .
Και ξαφνικά μέσα στην παραζάλη του κορονοιου και την καραντίνα ,προέκυψε κόντρα Κουκουλόπουλου-Πέρκα. Και άντε ο Κουκουλόπουλος Κοζανίτης είναι λογικό να ενδιαφέρεται για τα της Κοζάνης. Η Πέρκα που βγάζει το ψωμί της από τους ψήφους των Φλωρινιωτών γιατί την έπιασε τόσο μεγάλος καημός για την σιδηροδρομική γραμμή Κοζάνη- Καλαμπάκα- Ηγουμενίτσα; Αυτο όπως η ίδια παραδέχεται είναι αρκετά κοστοβόρο έργο , δεν είναι πρώτης προτεραιότητας για την Ευρωπαικη Ένωση και έτσι θα πάει στις καλένδες και δεν ακουμπάει καθόλου την Φλώρινα. Αντί να μαλώνει με τον Κουκουλόπουλο η Πέρκα ας κοιτάξει πίσω την χαμένη πενταετία του ΣΥΡΙΖΑ όπου στην Φλώρινα δεν έπεσε ούτε ένα ευρώ και εν ετει 2021 δεν έχουμε ακόμα ούτε ένα κάθετο άξονα της προκοπής για να βγούμε στην Εγνατία. Δυστυχώς για το μόνο που θα σας θυμόμαστε κ. Πέρκα είναι για την συμφωνία των Πρεσπών με την οποία ξεπουλήσατε την Μακεδονία.
σκεπτόμενε πριν την Πέρκα και τον ΣΥΡΙΖΑ τα αδελφά κόμματα Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ μας φόρτωσαν ένα χρέος πάνω από 300 δις , για σκέψου το λίγο