Παράπονα αναγνώστριας για την εξυπηρέτηση από την ΔΕΥΑΦ
Θα ήθελα να εκφράσω το παράπονο μου σχετικά με την εξυπηρέτηση που δέχτηκα από τη ΔΕΥΑΦ.
Ο λόγος της επίσκεψης μου ήταν για διακοπή και διαγραφή λόγω μετακόμισης. Αρχικά κλείνουμε ραντεβού για τις 7/7, 12 το μεσημέρι να περάσει υδραυλικός να κάνει τη καταμέτρηση. Τετάρτη 7 Ιουλίου, λοιπόν, με παίρνετε τηλέφωνο γύρω στις 10:48 ότι ο υδραυλικός πέρασε και δεν βρήκε κάποιον, οπότε το ραντεβού αναβάλλεται για την επόμενη μέρα στις 12 ζητώντας μου να βγάλω εγώ φωτογραφία το υδρόμετρο.
Εμφανίζομαι λοιπόν στις 12:05 στα γραφεία της ΔΕΥΑΦ στην Σπηλιάδου μαζί με τη φωτογραφία του υδρομέτρου και τα λοιπά δικαιολογητικά. Περιμένω περίπου 15 λεπτά για να εξυπηρετηθώ, ενώ έχω ενημερώσει ότι έχω ραντεβού και στη συνέχεια κάποια υπάλληλος αναλαμβάνει να με εξυπηρετήσει. Σ’ αυτό το σημείο να πω ότι είχα μαζί μου κι ένα παιδί 2 χρόνων. Αφού προέκυπταν το ένα θέμα μετά το άλλο με τη διακοπή και τη νέα σύνδεση πέρασαν 45 λεπτά μέχρι να μου πουν ότι πρέπει να κλείσω εκ νέου ραντεβού για γίνει η πληρωμή και οι λοιπές διαδικασίες.
Αυτά τα 45 λεπτά έκθεσης στον ήλιο και τους 35 βαθμούς οδήγησαν στο να πάθω θερμοπληξία και λόγω του αλλεργικού άσθματος που έχω παραλίγο να χάσω τη ζωή μου. Ρωτώ λοιπόν: ποιος ο λόγος να κλείνεις ραντεβού όταν εξυπηρετείς πελάτες που δεν έχουν ραντεβού και μάλιστα κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχει κανένα ίχνος ενσυναίσθησης πια σ’ αυτή τη κοινωνία που ζούμε; Με βλέπεις μ’ ένα μωρό και δεν με ενημερώνεις εκ των προτέρων πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία και πόσο θα χρειαστεί να περιμένω.
Γι’ αυτούς τους λόγους παρακαλώ να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση σ’ αυτήν την υπηρεσία. Να υπάρχει ενημέρωση για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται εκ των προτέρων πριν από κάθε ραντεβού ώστε να μη χρειάζεται οι πελάτες να προσέρχονται κάθε μέρα στην υπηρεσία και η διαδικασία που διαρκεί λιγότερο από μια μέρα να ολοκληρωθεί σε 1 βδομάδα.
Ειρήνη Αλέξη
Αυτό δεν είναι τίποτα το ίδιο έπαθα και εγώ..Με μηδέν κόσμο μου ζήτησαν να πάρω τηλέφωνο για να μου κλείσουν ραντεβού..Και εγώ πήρα τηλέφωνο και μιλούσα εγώ από έξω και η υπάλληλος από μέσα.Ζητω η τρέλα..
Μην απορείτε κυρία μου για την εξυπηρετηση που λαβατε καθοσον το μορφωτικο επιπεδο του προσωπικου της υπηρεσιας ειναι επιπεδου Harvard, με μας τους κοινους θνητους θα ασχοληθουν; καποτε οταν ειχα επισημανει οτι ερχομουν απο την ορεστιαδα κι ότι η εκει επιχειρηση δουλευε με συνεπεια κι ενδιαφερον προς τον καταναλωτη κι οτι οι διαδικασιες για συνδεση η διακοπη ηταν πιο οργανωμενες η απαντηση που ελαβα ηταν να μετακομισω στην ορεστιαδα αφου μαρεσε τοσο.
Ειρήνη Αλέξη. Διακρίνω μια βιασυνη στο γραπτό σου για ένα σοβαρό όπως αναφέρεις περιστατικό, το οποίο απείλησε και την ζωή σου. Ο τελευταίος που θα σου δώσει άδικο είμαι εγώ.
Όμως διακρίνω οτι η καταγγελία αυτή στην καλύτερη περίπτωση προκάλεσε τον σκανδαλισμό και έβαλε σε διαδικασία αντιπαράθεσης και άλλους πολιτες. Δεύτερο εκτιμώ ότι δεν αναφέρεις όλη την διαδικασία και την συνομιλία όλων των ημερών που ασχολήθηκες με το θέμα. Και τέλος δεν αναφέρεις πουθενά αν τελικά τελείωσες την υπόθεση σου ή αν έχεις αφήσει κάτι ε εκκρεμότητα.
Θέλω να πω σε όσους βιάστηκαν να σχολιάσουν ότι το τσουβαλιασμα δεν είναι καλό και ότι, μας αρέσει η όχι οι δημόσιοι υπάλληλοι μας εξυπηρετούν. Σκέψου ότι η Φλώρινα ως νόμος έχει μόνον τέτοιους αλλά τα παράπονα είναι μετρημένα στα δάχτυλα. Νομίζω ότι εκτέθηκες άδικα αλλά χωρίς να έχεις δίκιο. Αν προκλήθηκε κίνδυνος για την υγεία σου πρέπει να το αποδείξεις γιατί η κατηγορία είναι βαριά και ίσως να μην την ανεχτούν κάποιοι.
Με συμπάθεια….
Η κυρία Αλέξη έχει ονοματεπώνυμο εσείς; Μήπως ακριβοπληρωμένος υπάλληλος της δευαφ;
Αγαπητέ κύριε ΚΑΝΕΙΣ
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Καταρχάς αν έχετε τη καλοσύνη συστηθειτε για να ξέρω σε ποιον αναφέρομαι όπως εσείς ξέρετε το όνομα μου και δεν μιλάω ανώνυμα.
Επιτρέψτε μου να πάρω όλο το χρόνο και να μην απαντήσω με βιασύνη αυτή τη φορά.
Εφόσον είστε ο τελευταίος που θα μου δώσετε άδικο αλλά ταυτόχρονα πιστεύεται ότι εκτέθηκα χωρίς να έχω δίκιο να σας αναφέρω ότι σε καμία περίπτωση δεν ψάχνω να βρω το δίκιο μου. Ο σκοπός της επιστολής ήταν να ληφθεί υπόψιν η ελλειπής εξυπηρέτηση που έλαβα, η ελλειπής ενημέρωση και οι ανούσιες και χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση ενός πολίτη κάτω από αυτές τις συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών.
Εντελώς πληροφοριακά να σας αναφέρω ότι για την ίδια διαδικασία (διακοπής) στη ΔΕΗ το μόνο που απαιτείται είναι η προσέλευση στην υπηρεσία (χωρίς ραντεβού) με την ταυτότητα του ενδιαφερομένου κι έπειτα για την εξόφληση του υπολοίπου εκδίδεται καινούριος (τελικός) λογαριασμός. Το γνωρίζω ότι δεν λειτουργούν όλες οι υπηρεσίες το ίδιο. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ενημέρωση.
Έχετε δίκιο πως παρέλειψαν να αναφέρω όλες τις συνομιλίες από τότε που ασχολήθηκα με το θέμα. . Ιδού λοιπον. Διορθώσετε με αν κάνω κάποιο λαθος. Προσήλθαν στην υπηρεσία την Τρίτη 6/7 και κλείσαμε ραντεβού για την Τετάρτη 7/7 στις 12 να περάσει ο υδραυλικός και στη συνέχεια να περάσω απ’ την υπηρεσία με τα δικαιολογητικά. Με παίρνετε λοιπόν τηλέφωνο την Τετάρτη στις 10:48 και μου λέτε ότι το ραντεβού αναβάλλεται για την Πέμπτη στις 12:00. Προσέρχομαι λοιπόν στην υπηρεσία σας στις 12 στο ραντεβού μου και περιμένω να εξυπηρετηθώ έχοντας μαζί μου και τον 2 ετών γιο μου. Λίγο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία της αίτησης διακοπής και διαγραφής (η οποία διήρκησε περίπου 40 λεπτά) με ενημερώνετε ότι δεν θα εκδοθεί τελικός λογαριασμός αλλά πρέπει να πάτε στο ταμείο να τακτοποιηθεί οικονομικά και μετά να γίνει η διακοπή. Να πω σ αυτό το σημείο ότι δεν αναφέρατε πουθενά προηγουμένως εκτός από τα δικαιολογητικα που απαιτούνται ότι πρέπει να έχετε και χρήματα μαζί σας σαν να είναι δεδομένο ότι όλοι μας κουβαλάμε χρήματα για λογαριασμούς κάθε μέρα στο πορτοφόλι μας και ταυτόχρονα να πω πως η αίτηση δεν ήταν για μένα προσωπικά αλλά για τη μητέρα μου. Αφού σας ανέφερα ότι δεν έχω τα χρήματα αυτή τη στιγμή με ενημερώνετε ότι πρέπει να κλείσω εκ νέου άλλο ραντεβού για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και τέλος σας ζήτησα να καλέσετε ένα ταξί γιατί (ήδη είχα αρχίσει να μην αισθάνομαι καλά). Λυπάμαι που αναφέρεστε σε “εκκρεμότητες” δηλαδή την εξόφληση του λογαριασμού σαν να υπονοείται ότι προσπαθώ να αποφύγω τις εκκρεμότητες. Αρκετά προσβλητικό θα έλεγα. Σας πείραξε δηλαδή η δικιά μου “εκκρεμότητα” που δεν πλήρωσα τον λογαριασμό επιτόπου και όχι ότι από την τρίτη προσπαθώ εξυπηρετηθώ και συνεχώς αναβάλετε το κατά βάση ανούσιο ραντεβού, εφόσον έβλεπα με τα ίδια μου τα μάτια να εξυπηρετούνται πελάτες χωρίς ραντεβού. Αμφιβάλω αν τα χρήματα που πληρώνουμε αντιστοιχούν στην υπηρεσία που δεχόμαστε. Αντί λοιπόν να δεχτώ μια συγνώμη και να πάμε παρακάτω σαν κοινωνία δεν ήξερα ότι θέλετε να στήσουμε λαϊκό δικαστήριο. Επίσης δεν γνώριζα ότι πρέπει να υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός παραπόνων για να αλλάξει κάτι σε μια υπηρεσία. Τέλος, να σας αναφέρω ότι πολύ ευχαρίστως να σας αποδείξω το πρόβλημα υγείας μου κι ότι επιδεινώθηκε με την έκθεση στον ήλιο. Μόλις επισκευτω τον πνευμονολόγο μου και πάλι θα σας αποστείλω προσωπικά email και τότε θα δούμε ποιος προκαλεί σκανδαλισμό κι αντιπαράθεση στους συμπολίτες μας. Εύγε Ελλάδα!!!
Κι επειδή πάλι αναφέρθηκα με βιασύνη στο θέμα υγείας μου, να σας επισημάνω ότι απευθύνεστε σε γυναικα 30 χρονων με απόλυτη συναίσθηση και ευθύνη των λόγων και των πράξεών της. Το να μου ζητάτε να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας είναι τουλάχιστον υποτιμητικό.
Επειδή καταλαβαίνω οτι είσαι υπάλληλος, ένα θα σου πω για να ξέρεις. Οι ιδιώτες κρίνονται για την απόδοσή τους κάθε μέρα από τους πελάτες τους. Κακή απόδοση σημαίνει χαμένη δουλειά και άρα περιορισμός εισοδήματος. Οι υπάλληλοι δεν κρίνονται από κανέναν. Άρα το εισόδημα είναι δεδομένο και η επιδίωξη είναι όσο γίνεται λιγότερη δουλειά και λιγότερες ευθύνες. Ο μόνος δίκαιος και αξιόπιστος κριτής είναι γνώμη του πολίτη. Γι αυτό σεβασμός και σιωπή!
Εσύ που υπογράφεις ΚΑΝΕΙΣ και μιλάς σαν να ήσουν μπροστά στο σκηνικό ποιος είσαι ρε; Εάν δεν ντρέπεσαι βγες με το ονομα σου.Σου έθιξαν την Δευαφ ή τον Δήμο και ενοχλήθηκες;Μάλλον. Εκτιμώ και γω όπως και εσύ που λες ότι κανείς εκτιμήσεις ότι είσαι ή πολιτικό πρόσωπο του Δήμου ή παίρνεις μισθουλακο από εκεί ή τη Δευαφ. Και για εκείνη την έμμεση απειλή στο τέλος,ντροπή και μόνο ντροπή.Αλλα και πάλι τόσο ζόρι να τραβάς.Καταλαβαμε….
Προς @Κανεις
Οφειλω να σας πω οτι το παραπονο ειτε ειναι ενα ειτε οσα τα δαχτυλα του χεριου ειτε χιλιαδες πρεπει να εκφραζονται. Μηπως ειστε κι εσεις από αυτους που πιστευετε οτι εχουν δικαιωμα στο να εκφραζουν το παραπονο τους μονο οι πολλοι κι οχι οι λιγοι; στη φλωρινα ειναι ολα τοσο τελεια πια; μην παραπονεθουμε και δεν ερθει ο τουριστας; μην πουμε οτι εχει – 30 τον χειμωνα μην φοβηθει ο τουριστας και δεν ερθει, μην παραπονεθουμε για τα σκουπιδια γιατι ο χ, ψ αντιδημαρχος, δημαρχος θα παρεξηγηθει, μην παραπονεθουμε στον γειτονα γιατι θα βαλει μεσον να παρω μεταθεση να με διωξει απο εδω. Μιληστε ελευθερα, αρκετα εχει μπει το φιμωτρο στο στομα του φλωρινιωτη και δε λεει να βγει. Εχει παραπονο πολιτης και βγηκε με ονοματεπωνυμο και το ειπε. Εσεις τι ζορι τραβατε; μηπως πρεπει να ζητησουμε αδεια μη θιγει το δημοσιουπαλληλικο σωμα της φλωρινας;; και κουνατε δαχτυλο σε μια πολιτη που υπογράφει με ονοματεπωνυμο; εσεις με τι; κανείς και τιποτα
Δεν ανήκω στην καταγγελομενη υπηρεσία. Συμφωνώ απόλυτα με όσους πρόλαβαν να με κατηγορήσουν. Το σημείο που ήθελα μαλλον άσκοπα να επισημάνω είναι ότι δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας και πως να τα διεκδικήσουμε. Μια δημοσίευση και μια συμπαράσταση από ομοιοπαθεις δεν ξέρω αν αρκεί.