Φροντιστήριο Μ.Ε. Θεωρητικό: Σχολιασμός στα θέματα ΑΟΘ Προσανατολισμού Οικονομίας
Τα σημερινά θέματα Αρχών Οικονομικής Θεωρίας των ΓΕΛ ήταν βατά και σε γενικές γραμμές από τα ευκολότερα των τελευταίων ετών χωρίς να παρουσιάζουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία για τους καλά διαβασμένους μαθητές.
Το πρώτο θέμα αποτελούνταν από 5 ερωτήσεις Σ-Λ και δύο πολλαπλής επιλογής από το σύνολο της ύλης. Οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής απαιτούσαν από τους μαθητές καλή γνώση της θεωρίας ενώ η μία απαιτούσε επίσης μαθηματικές πράξεις.
Το δεύτερο θέμα αποτελούνταν από τρεις ερωτήσεις ανάπτυξης από το 9ο κεφάλαιο του βιβλίου, το όποιο ουσιαστικά εντάχθηκε για πρώτη φορά στην ύλη των πανελληνίων λόγω πανδημίας και θεωρείτο αναμενόμενη η παρουσία του στα θέματα. Οι ερωτήσεις σχετικά με είδη ανεργίας και συνέπειες αυτής ήταν κατανοητές και δεν παρουσίασαν κάποια δυσκολία σε σωστά προετοιμασμένους υποψηφίους.
Το τρίτο θέμα ήταν μία άσκηση 1ου κεφαλαίου, η όποια ήταν βατή και κατανοητή. Η άσκηση, αποτελούμενη από πέντε ερωτήματα με το τελευταίο να είναι θεωρητικό του 9ου κεφαλαίου, λυνόταν με σχετική ευκολία με το τελευταίο ερώτημα ωστόσο να αποτελεί μία μικρή παγίδα όπου χρειαζόταν κριτική σκέψη για την απάντηση της.
Τέλος, το τέταρτο θέμα ήταν μία άσκηση 5ου κεφαλαίου, χωρίς παγίδες και σχετικά μικρότερης δυσκολίας από παλαιοτέρα αντίστοιχα θέματα. Και εδώ χρειαζόταν σωστή προετοιμασία και σφαιρικές γνώσεις προσφοράς και ζήτησης με τους καλά διαβασμένους υποψηφίους να μπορούν να απαντήσουν αβίαστα όλα τα ερωτήματα στο σύνολο τους.
Συνολικά, τα σημερινά θέματα ήταν βατά, ορθά διατυπωμένα στο σύνολο τους με ερωτήματα ευκολότερης φύσης από προηγούμενα έτη. Παρουσίαζαν ελάχιστες παγίδες στην επίλυση τους, κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της ύλης και με σωστή προετοιμασία μπορούσαν να επιλυθούν με επιτυχία στο σύνολο τους.
ΦΟΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Οικονομολόγος
Pingback: Φροντιστήριο Μ.Ε. Θεωρητικό: Σχολιασμός στα θέματα ΑΟΘ Προσανατολισμού Οικονομίας - Μακεδονία