Ταινία μικρού μήκους από μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας στο Αμύνταιο
Την ταινία μικρού μήκους του 2ου ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας «Πες μας, Κυρία… πες μας τα γιατί» παρουσιάζουν την Δευτέρα 15 Μαΐου και ώρα 19:00 στο Πνευματικό Κέντρο Αμυνταίου η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Αμυνταίου και το 2ο ΕΠΑ.Λ Πτολεμαΐδας. Στην προβολή θα συμμετάσχει με μουσική πλαισίωση το Μουσικό σχολείο Αμυνταίου Φλώρινας, η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, ενώ θα ακολουθήσουν πριν την προβολή της ταινίας ομιλίες από τους συντελεστές της.
Η ταινία 16 λεπτών «Πες μας, Κυρία… πες μας τα γιατί» δημιουργήθηκε με ξεκάθαρη μαθητική πρωτοβουλία. Στόχος είναι τα παιδιά να τη χρησιμοποιήσουν ως μέσο για να εκφράσουν σκέψεις και ανησυχίες περνώντας το μήνυμα πώς ένας εκπαιδευτικός οφείλει να είναι κοντά στους μαθητές του. Και πώς, ενώ ο κόσμος δοκιμάζεται ώρα την ώρα, λεπτό το λεπτό και τα παιδιά στέκουν μετέωρα, χρειάζονται ανθρώπους που να είναι δίπλα τους και να τους νοιάζονται πραγματικά δίχως να τους βλέπουν ως μέσο απολαβής του μισθού τους.
Πρόκειται, λοιπόν, για μία ταινία μικρού μήκους που αναφέρεται στην αναπαραγωγή καταστάσεων της καθημερινής σχολικής ζωής, όπως βιώνεται μέσα από τα μάτια των μαθητών. Οι μαθητές αποτυπώνουν τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους στο πλαίσιο της σχολικής τάξης, όταν η καθηγήτρια που την αισθάνονται πιο κοντά τους και την αγαπούν μπαίνει στην τάξη. Η εκπαιδευτικός αναλαμβάνει να ανατροφοδοτήσει τους μαθητές της και στέκεται αρωγός στις προσπάθειές τους για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Έτσι βλέπουμε πώς μπορεί να σταθεί ως πρότυπο στους μαθητές του, αλλά και πώς οφείλει να σέβεται τον εαυτό του, σεβόμενος το λειτούργημα που επιτελεί και έχοντας ως στόχο πάντα το καλύτερο για τους μαθητές του… Η ταινία είναι ένα κάλεσμα για να αποκτήσουμε ουσιαστική και αμοιβαία ωφέλιμη σχέση με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Διότι ένας εκπαιδευτικός έχει όχι μόνο να δώσει στους μαθητές του αλλά και να πάρει από αυτούς… Ένας αληθινός παιδαγωγός διδάσκεται και ο ίδιος μέσα από τη διαδικασία της διδασκαλίας του.
Σας περιμένουμε όλους.