Συλλυπητήριο μήνυμα του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Φλώρινας
Με ιδιαίτερη θλίψη πληροφορηθήκαμε την εκδημία του Γιάννη Δαλάκη.
Ο Γιάννης για πολλά χρόνια υπήρξε ο εμβληματικός Πρόεδρος του Απόλλωνα Αμμοχωρίου. Ήταν ένας άνθρωπος ιδιαίτερα χαρισματικός, με ιδιαίτερη αγάπη και πάθος για το ποδόσφαιρο και τον Απόλλωνα. Παράλληλα υπήρξε επί σειρά ετών πρόεδρος της τοπικής κοινότητας με πλούσιο έργο και αρκετά ανήσυχο πνεύμα.Ένας ιδιαίτερα αγαπητός παράγοντας στο τοπικό μας ποδόσφαιρο και φίλος των διαιτητών της Φλώρινας.
Στην οικογένεια και τους οικείους του εκφράζουμε τα θερμότερα συλλυπητήρια .
Φίλε Γιάννη Καλό Παράδεισο.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΩΜΑΣ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ





















