Περί “Τεχνικών” και… Παραπαιδείας!!!
Αφορμή για το παρόν κείμενο στάθηκαν οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, ότι τα φροντιστήρια” δε μαθαίνουν γράμματα στους μαθητές, αλλά τεχνικές για το πώς θα εισαχθούν στα ΑΕΙ”!
Αρχικά, θα ήθελα να θυμίσω στον κ. Υπουργό, γιατί σκόπιμα προφανώς το ξεχνάει, ότι στα φροντιστήρια εργάζονται επί μακρόν αξιόλογοι, καταξιωμένοι, επιστήμονες, γεμάτοι με όρεξη για δουλειά, που δεν κάνουν «αγγαρεία»(ο νοών νοείτω)και βιώνουν καθημερινά την κοινωνική καταξίωση και την αγάπη μαθητών και γονέων, οι οποίοι, σημειωτέον, τους επιλέγουν αυτοβούλως! Και ασφαλώς οι επιστήμονες αυτοί, οι Φροντιστές, καθημερινά κρίνονται και γι αυτό και διαρκώς εντρυφούν στη γνώση, μελετούν, βελτιώνουν τις μεθόδους διδασκαλίας τους και γίνονται διαρκώς καλύτεροι!! Αυτός είναι και ο λόγος που οι μαθητές τους κυριολεκτικά «τους λατρεύουν». Συμβαίνει αυτό κ, Υπουργέ σε άλλους χώρους όπου λαμβάνει χώρα η εκπαιδευτική διαδικασία? Η απάντηση είναι αυτονόητη. Μην υβρίζετε λοιπόν τους Φροντιστές, όταν πολύ καλά γνωρίζετε ότι επιτελούν υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό έργο εμπνέοντας εκατοντάδες χιλιάδες μαθητών που σε όλη τη χώρα τους επιλέγουν!
Είναι, επιπλέον, τουλάχιστον υποκριτικό να μεταθέτει ο κ. Υπουργός στα Φροντιστήρια τα δεινά του δημόσιου σχολείου που επί δεκαετίες οι προκάτοχοί του δημιούργησαν, ονομάζοντας ο ίδιος τα Φροντιστήρια υποτιμητικά “παραπαιδεία”, υβρίζοντας έτσι τους λειτουργούς τους. Τα Φροντιστήρια επί δεκαετίες ανθούν, κ. Υπουργέ, γιατί υποκαθιστούν τα τρωτά και τις τεράστιες αδυναμίες του δημόσιου σχολείου, καθώς διαβλέπουν τις όποιες αδυναμίες των μαθητών και τις αίρουν μέσα από επίμονη και σκληρή προσπάθεια, πάντα με την αγαστή συνεργασία μαθητών και γονέων. Καλό θα ήταν λοιπόν να τις δείτε τις τεράστιες αδυναμίες αυτές και με μεθοδικότητα και προγραμματισμό να τις επιλύσετε (αυτός είναι άλλωστε και ο θεσμικός σας ρόλος, γι αυτό έχετε τοποθετηθεί σ αυτήν τη νευραλγική θέση).
Είναι συνεπώς θεμιτό η απολύτως νόμιμη Φροντιστηριακή εκπαίδευση, να στηριχθεί από την Πολιτεία και να παταχθεί άμεσα το θλιβερό, πρόσφατα άλλωστε ομολογούμενο κι από εσάς, φαινόμενο της ανήθικης και παράνομης πραγματικής «παραπαιδείας», των ιδιαίτερων μαθημάτων από δημόσιους, επίορκους λειτουργούς. Αλήθεια, πάνω σ’ αυτό, κ. Υπουργέ, θα κάνετε κάτι?
Σαββίδης Κ. Λάζαρος
Διευθυντής σπουδών
Γενικού Φροντιστηρίου “ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ”
”Και ασφαλώς οι επιστήμονες αυτοί, οι Φροντιστές, καθημερινά κρίνονται και γι αυτό και διαρκώς εντρυφούν στη γνώση, μελετούν, βελτιώνουν τις μεθόδους διδασκαλίας τους και γίνονται διαρκώς καλύτεροι!! Αυτός είναι και ο λόγος που οι μαθητές τους κυριολεκτικά «τους λατρεύουν». Συμβαίνει αυτό κ, Υπουργέ σε άλλους χώρους όπου λαμβάνει χώρα η εκπαιδευτική διαδικασία? Η απάντηση είναι αυτονόητη. ”
Συνάδελφε,
με τη φράση σου αυτή αδικείς ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία οι οποίοι και μοχθούν και αφιερώνουν και χρόνο από την προσωπική τους ζωή για τη μόρφωση των μαθητών τους και βρίσκονται πάντα στο πλευρό τους και κατορθώνουν να κερδίσουν το σεβασμό και την αγάπη των μαθητών τους και το βασικότερο είναι χαμηλών τόνων.
Με το ύφος και το απόλυτο των απόψεων σου στη μέχρι τώρα δημόσια παρουσία σου, θεωρώ ότι στοχεύεις σε μία διαφημιστική καμπάνια και όχι σε ανταλλαγή απόψεων και διάλογο,
Και πάλι όμως δε χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα για να αποδείξουμε ότι υπερέχουμε. Ας μιλήσουν τα έργα μας.