Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: μoριοδοτούμενα σεμινάρια 400 ωρών – 7 μηνών από τον “Αλγόριθμο”
«ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΩΝ»
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Έναρξη Νέων Τμημάτων 16/02/2019 | Αιτήσεις μέχρι τις 14/02/2019
Χρονική Διάρκεια : 400 ώρες
e – learning Μοριοδοτούμενα Σεμινάρια
1. ΓΙΑ ΙΕΚ, Δ.ΙΕΚ, Δ.ΣΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, e-ΚΔΒΜ, ΚΕΚ
2. Για ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟ Μοριοδοτούμενα Σεμινάρια μέγιστης διάρκειας Ενός Έτους σε συνεργασία με Δημόσιο Πανεπιστημιακό Φορέα
Τα Σεμινάρια πραγματοποιούνται σε συνεργασία του Κε.Δι.Βι.Μ.1 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ με τον ΚΔΒΜ 2 ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ, με τη σφραγίδα ποιότητας του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Συστημάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Τα σεμινάρια θα υλοποιηθούν αποκλειστικά με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning). Το κόστος των σεμιναρίων είναι 590 ευρώ και καταβάλλεται σε δυο δόσεις (300 με την εγγραφή). Η εγγραφή θα πρέπει να γίνει μέχρι 14/02. Άμεση έναρξη!!!
Γιατί να το παρακολουθήσω:
1. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
2. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).
3. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014.
4. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 1 μόριο σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποδοχής και Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο και Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
5. Το σεμινάριο παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α’ Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016.
6. Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.
7. Το σεμινάριο εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).
Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:
- Να έχουν αποκτήσει γνώση των αρχών της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
- Να πραγματοποιούν διδακτικούς σχεδιασμούς που να εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία και τους στόχους της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
- Να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.
- Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές μεθόδους προσέγγισης της διδασκαλίας σε Δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά και σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.
- Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με βεβαίωση παρακολούθησης.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την θεματολογία και την υλοποίηση των προγραμμάτων στο τηλ: 23850 25170 ή επισκεφτείτε μας στην διεύθυνση: Σαρανταπόρου 22, Φλώρινα (1ος όροφος). Άμεση έναρξη!!!
Περιορισμένος αριθμός υποψηφίων!!!➤Άμεση έναρξη!!!
Διαβάστε αναλυτικά: www.algorithmos.org
“Σκοπός του προγράμματος είναι … να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας … σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο, σε σωφρονιστικά ιδρύματα, σε δομές διαμονής προσφύγων και μεταναστών και σε χώρους που εκπαιδεύονται ρομά, μουσουλμάνοι κ.λπ.”
Κάτι δε πάει καλά… Ο Αλγόριθμος μέχρι τώρα ξέραμε ότι συσχετίζεται με τη πληροφορική. Όχι με το λαθροπροσφυγικό…
(Υποκριτικό πάντως το να βάζεις το χάρτη της Αμερικής ως φόντο, ενώ στην ουσία το όλο θέμα συσχετίζεται με την Ασία…)
κύριε Νικ. Κ. “Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ” είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης από τον ΕΟΠΠΕΠ. με Κωδ. Αδείας : 2101375. Ως κέντρο Δια Βίου Μάθησης εστιάζει στην Εκπαίδευση και στη Διά Βίου Μάθηση ανθρώπων κάθε ηλικίας, στοχεύοντας στη δημιουργία θετικής στάσης προς τη μάθηση και την ενίσχυση των ίσων ευκαιριών πρόσβασης στην εκπαίδευση. Τα παρεχόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα μέσα από τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης απευθύνονται σε όλους τους ενήλικες, άνεργους και εργαζόμενους, ανεξάρτητα από φύλο, μορφωτικό επίπεδο, χώρα καταγωγής, θρησκεία, τόπο διαμονής, νέους, φοιτητές κ.λπ. Μόνη προϋπόθεση, αποτελεί το ενδιαφέρον τους για γνώση και ενεργό συμμετοχή.
Το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης επιπέδου 1, “ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ” σε συνεργασία με φορείς τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, υλοποιεί το σύνολο των μοριοδοτούμενων επιμορφωτικών προγραμμάτων (και όχι μόνο του λαθροπροσφυγικού όπως αναφέρατε), με παράλληλη εφαρμογή συμβουλευτικών υποστηρικτικών υπηρεσιών, και απώτερο στόχο τη δημιουργία “δεξαμενής” άρτια καταρτιζομένων στελεχών για τομείς της αγοράς.”Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση”, “Διαπολιτισμική Εκπαίδευση”, “Εκπαίδευση εκπαιδευτών Ενηλίκων, “Αρχές εκπαίδευσης Ενηλίκων”, “Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΣΔΕ”, “Επαγγελματικός προσανατολισμός και Συμβουλευτική”., αλλά και “Σχολική Ψυχολογία”, αποτελούν τμήμα του συνόλου των μοριοδοτούμενων προγραμμάτων που η υλοποίησή τους διεξάγεται και στις εγκαταστάσεις του Αλγόριθμου, ακριβώς επειδή ο Αλγόριθμος σχετίζεται και με την πληροφορική, είναι Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και φυσικά επειδή ενισχύει την προσπάθεια των καταρτιζομένων να αποκτήσουν δεξιότητες πάνω στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Η αυξημένη μοριοδότηση, η οποία πλέον καθίσταται αναγκαία για διορισμένους και αδιόριστους εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς, εργαζομένους σε δομές εκπαίδευσης, αναδεικνύει το “ανταγωνιστικό” στοιχείο της κατάστασης, αλλά και τη μορφή που θα έχουν από εδώ και στο εξής τα ΦΕΚ των διορισμών. “ΌΠΛΟ” του καθενός η επαγγελματική του θωράκιση, και η κατάρτιση μέσα από μοριοδοτούμενα σεμινάρια σαν και αυτά του Αλγόριθμου κύριε Νικ Κ. και μάλιστα σε μια περιοχή με τη μεγαλύτερη ανεργία στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας.
Το ΟΠΛΟ που έχετε εσείς κύριε Θεοδωρόπουλε, είναι η πληροφορική και η τεχνολογία. Με χαρά θα βλέπαμε σεμινάρια πάνω στον προγραμματισμό, το διαδίκτυο, ακόμα και τη ρομποτική. Δυστυχώς, όπως το είπατε και εσείς, αυτά είναι τα μοριοδοτούμενα… Με “ΟΠΛΟ” λοιπόν τη μοριοδότηση για ακόμη μια φορά αποπροσανατολίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας, εξυπηρετώντας ύποπτους σκοπούς. Η αοριστία δίνει τη θέση της στη προσαρμοστικότητα. Με ειλικρίνεια μας ενημερώνετε το πόσο ανταγωνιστικό είναι ένα τέτοιο σεμινάριο και τη μορφή που παίρνουν τα κριτήρια για διορισμό. Σε πολλά κέντρα διά βίου μάθησης θα δούμε ακριβώς τους ίδιους τίτλους μοριοδοτούμενων σεμιναρίων. Η απάντηση μου συνεπώς δε στοχεύει προσωπικά, αλλά εκφράζει τη πικρία της γενικότερης εικόνας.
Τώρα το ποιοι είναι αυτοί, που από τα κεντρικά προσπαθούν να δώσουν αυτή τη κατεύθυνση στην εκπαίδευση, αυτό είναι μια άλλη ιστορία…
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/236333_dioketai-poinika-i-dieythynoysa-symboylos-toy-eoppep-katigoreitai-epeidi-katebase