Αξιολόγηση μαθηματικών γενικής παιδείας και ιστορίας γενικής παιδείας από το φροντιστήριο “Θεωρητικό”
Τα θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας ήταν εύκολα, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Το Α Θέμα ήταν βατό και αναμενόμενο. Τα θέματα Β και Γ ήταν απλές εφαρμογές ανάλυσης και στατιστικής. Αρκετά εύκολο θέμα πιθανοτήτων ήταν και το Δ με εξαίρεση ίσως από το Δ3 το β, το οποίο απαιτούσε κάποια πρωτοτυπία στην επίλυσή του.
Κεχαγιάς Γιάννης
Μαθηματικός
Τα θέματα στην Ιστορία Γενικής Παιδείας ήταν πρωτότυπα και ενδιαφέροντα. Παρατηρούμε μια μετατόπιση χρονική προς την εποχή μας με σαφή αντιφασιστικό ιδεολογικό προσανατολισμό, που εκφράζεται κυρίως στις πηγές. Η ομάδα Α και Β δεν περιείχε ιδιαίτερες δυσκολίες για τους επαρκώς προετοιμασμένους υποψηφίους, ενώ στις πηγές ζητήθηκε ένα θέμα σχετικό με την άνοδο του Ιταλικού Φασισμού (Γ Θέμα) αλλά την Ελληνική Χούντα των Συνταγματαρχών του 1967 στη φοιτητική αντίσταση(Θέμα Δ). Η πραγμάτευση των Πηγών απαιτούσε προσοχή, πολύ καλή προετοιμασία και ήταν συνδυαστική!!!
Σαββίδης Κ. Λάζαρος
Φιλόλογος – Φροντιστής
Διευθυντής Σπουδών
Τόσο αντιφασιστικά τα θέματα της Ιστορίας που τείνουν να χαρακτηριστούν ως και ανθελληνικά! Πολιτική αλητεία είναι αυτό που κάνει ο Σύριζα με το να προωθεί τις “περίεργες” θέσεις του μέσα από τη παιδεία!