Αξιολόγηση των θεμάτων σε ΑΟΘ, Λατινικά, Χημεία από το φροντιστήριο Θεωρητικό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Τα θέματα που δόθηκαν σήμερα στις Αρχές Οικονομικής θεωρίας ήταν βατά και προσιτά για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή. Σε σχέση με τα θέματα των τελευταίων ετών είχαν μικρότερο βαθμό δυσκολίας. Απαιτούσαν ωστόσο σφαιρικές γνώσεις σε όλη την ύλη και καλές ικανότητες σχεδιασμού διαγραμμάτων.
Συγκεκριμένα, το πρώτο θέμα αποτελούνταν από 5 ερωτήματα σωστού λάθους και δύο ερωτήματα πολλαπλής επιλογής, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Εξαίρεση αποτελούσε το ερώτημα Α2 το οποίο εάν και προσιτό θα μπορούσε να είχε διατυπωθεί καλύτερα.
Το δεύτερο θέμα αποτελούνταν από 3 ερωτήματα ανάπτυξης δευτέρου κεφαλαίου με χρήση διαγραμμάτων, τα οποία ήταν κατανοητά και χωρίς ιδιαίτερα δυσκολία.
Όσον αφορά τα θέματα 3 και 4 ήταν βατά και είχαν συζητηθεί ως πιθανά θέματα. Ειδικότερο, το τρίτο θέμα ήταν άσκηση πρώτου κεφαλαίου αποτελούμενη από 4 υπό ερωτήματα, με το ερώτημα Γ4 να είναι θεωρητικό, ενώ απαιτούνταν ο σχεδιασμός δύο Καμπυλών Παραγωγικών Δυνατοτήτων σε ένα διάγραμμα. Τέλος, το τέταρτο θέμα ήταν άσκηση τρίτου/τέταρτου κεφάλαιού αποτελούμενη επίσης από 4 υπό ερωτήματα η οποία ωστόσο δεν ήταν πρόκληση για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή. Και στο τέταρτο θέμα , τα ερωτήματα Δ2 και Δ4 απαιτούσαν θεωρητικές γνώσεις από τα προαναφερθέντα κεφάλαια, με το Δ4 να ζητά επίσης σχεδιασμό καμπυλών .
ΦΟΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ
Τα θέματα που δόθηκαν σήμερα στα Λατινικά του Ανθρωπιστικού Προσανατολισμού κρίνονται σε γενικές γραμμές βατά και αναμενόμενα, σχετικά πιο προσιτά από τα αντίστοιχα της περσινής χρονιάς,
Τα κείμενα που δόθηκαν για μετάφραση (5,27,45) ήταν αναμενόμενα και είχαν επισημανθεί ως πιθανά να δοθούν στις τελικές εξετάσεις.
Όσον αφορά τις ασκήσεις του συντακτικού, τα θέματα κάλυπταν ένα μεγάλο εύρος ασκήσεων και απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές που έχουν εμπεδώσει σε βάθος τη θεωρία. Τα θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε το θέμα Γ2α που αφορούσε τους κανόνες της ακολουθίας των χρόνων.
ΧΑΤΖΗΣ ΘΩΜΑΣ – ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
Τα σημερινά θέματα της χημείας χαρακτηρίζονται μέτρια σε δυσκολία. Το θεμα 1ο καλύπτει μεγάλο μέρος της ύλης και ένας καλά διαβασμένος μαθητής θα μπόρεσε να ανταποκριθεί . Το θέμα Β ήταν από τα κεφάλαια της χημικής ισορροπίας και χημικής κινητικής ,χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες . Το 3ο θέμα αλλα και το 4ο είχαν πολλα ερωτήματα που έπρεπε να αφιερώσουν πολύ χρόνο τα παιδια για να τα απαντήσουν ολα , το Δ2 θεωρείται το δυσκολότερο,απαυθυνόμενο σε καλα διαβασμένους μαθητές . Συγκριτικά με τα περσινά θέματα είχαν ενα βαθμό δυσκολίας παραπάνω.
ΗΛΙΑΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ – ΧΗΜΙΚΟΣ