Οδικοί άξονες στη Δυτική Μακεδονία: Συνεχίζεται η πολυγλωσσία και το έλλειμμα σχεδιασμού!
Αποκαλυπτικοί Διάλογοι στη Συνεδρίαση του Περ. Συμβουλίου 21-9-20 για τους Οδικούς άξονες και την χρηματοδότησή τους με αφορμή τη συζήτηση της μελέτης του τμήματος Φλώρινα- Χ/Κ Βίγλας!
Μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που ανέδειξε για άλλη μία φορά τις καθυστερήσεις και την ανυπαρξία σοβαρού σχεδιασμού από την Περιφερειακή Αρχή, καθώς και τις στρεβλές προτεραιότητες (Σήραγγα Κλεισούρας) σε σχέση με άλλους σπουδαιότερης σημασίας Οδικούς Άξονες.
Συμπεράσματα:
-Δεν προορίζονται να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ, ενώ θα μπορούσε να γίνει με τη διαδικασία έργων «γέφυρας» ,που θα διασφαλίσει την επιτάχυνση και τη συνολική υλοποίησή τους.
-Επιβεβαιώνεται ότι ο προϋπολογισμός του άξονα για τις οδικές υποδομές εξαντλείται με τη Σήραγγα της Κλεισούρας! Άρα πάει περίπατο και ο Κάθετος Κοζάνη –Φλώρινα-Ευρώπη!
-Η διευκρίνηση που διατυπώνει ο Περ. Σύμβουλος κ. Βόσδου «ότι οι εκπτώσεις του έργου της Σήραγγας θα χρησιμοποιηθούν σε άλλα έργα ,σκοντάφτει σε ισχυρή επιφύλαξη ,αφού το ενδεχόμενο αυτό αποκλείεται λόγω στενότητας χρόνου και λόγω απωλειών του ΕΣΠΑ αλλά και μεταφοράς πιστώσεων για έργα απολιγνιτοποίησης.
-Και το κυριότερο επιβεβαιώνεται για άλλη μία φορά, η έλλειψη συνολικού στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφερειακής Αρχής!
Στρατάκης Γιάννης
Περ. Σύμβουλος – ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΛΠΙΔΑ
Κύριε Στρατάκη,
καλά κάνετε και πιέζετε στην πραγματοποίηση έργων στην ΠΕ Φλώρινας και στον σχεδιασμό αυτών.
Να είστε όμως αντικειμενικός.Ποιος ευθύνεται για το ότι τα χρήματα που προοριζόταν για την κάθετο Φλώρινα -Πτολεμαϊδα, πήγαν στην συραγγα ?Μήπως τα τραγικά λάθη της προηγούμενης Περιφερειακής αρχής, και οι ανόητες εμμονές του πρώην Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας?Μήπως πηγαίνουν εκει γιατί διαφορετικά θα χαθούν?Μηπως γιατί κάποιοι για άλλη μια φορά ειναι πιο μεθοδικοί και πιο ωριμοι από εμας?Θα πάω ομως και πιο πίσω…Ποια ήταν η επισημη θέση του Νομαρχη Στρατάκη όταν συζητιόταν η κάθετος?Μήπως η επιλογή μας να γίνει ένας δρόμος μέσω Έδεσσας?Ποιες ήταν οι βελτιωτικές κινήσεις του Νομάρχη Στρατάκη στον δρόμο Φλώρινας-Βίγλας?Μήπως ο δρόμος του Ακρίτα και ή απώλεια εκατομμυρίων?Να μη πάμε πιο πίσω στην εποχή Πετκάνη,με εθνικές οδούς που τους κόβουν σιδηροδρομικές γραμμές…
Υ.Γ.Ασφαλτοστρωση στον δρόμο Φλώρινας-Βίγλας μήκους 15 χλμ πραγματοποιήθηκε μέσα στο 2020.
Ο Στρατάκης θέλει τον δρόμο Φλώρινα-Καστοριά μέσω Τριβούνου….