Περί τηλεκπαιδεύσεως…
Βρισκόμαστε στα μέσα της τρίτης βδομάδας συνεχούς τηλεκπαίδευσης, και μόνο καλό δεν είδαμε…
Καθόμαστε επί 7 ώρες μπροστά στον υπολογιστή (ή κινητό), και αν προσθέσουμε και τις ώρες των φροντιστηρίων αρκετών παιδιών, οι ώρες μετράνε 12 και. Όλο αυτό έχει σε όλους μας ως συνέπεια, τη συνεχή κούραση αλλά και συνεχείς πονοκεφάλους. Είναι απαράδεκτο να καθόμαστε τόσες ώρες σε συσκευές υπέρ-μετάδοσης ακτινοβολίας. Τόσο εμείς όσο και οι καθηγητές, για τις ανάγκες του διδακτικού τους υλικού. Όπως επίσης, να σημειώσω και τα καθημερινά τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν αρκετοί, όπως π.χ. με την σύνδεση στο διαδίκτυο, με το αν ή όχι θα δουλέψει το WEBEX, και πολλά ακόμη…
Αν το καλοσκεφτούμε, πληρώνουμε λάθη άλλων . Μερικές μέρες πριν την ολική απαγόρευση κυκλοφορίας, ακούγαμε τον κ. Μητσοτάκη να λέει πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση τέτοιας πράξης.
Κι όμως, λίγες ημέρες αργότερα βγαίνει και λέει για ολική απαγόρευση. Άφησε όμως τα δημοτικά να λειτουργούν κανονικά μέχρι ενός σημείου, τα οποία, όπως δήλωσε η υπουργός παιδείας, δεν αποτελούν εστίες μετάδοσης. Πέρασα από δημοτικό, και έχω να πω πως ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Αντίθετα, τα γυμνάσια και τα λύκεια δεν αποτελούν τόσο εστίες μετάδοσης, γιατί τα παιδιά είναι πιο ώριμα και γνωρίζουν τους κανόνες περί υγιεινής. Αυτά τα σχολεία πρέπει να μένουν ανοιχτά, ειδικά τα λύκεια, που κάνουν εφτάωρα, και οι ανάγκες των μαθημάτων τους είναι πλείστες.
Η τηλεκπαίδευση, δυσχεραίνει σε μεγάλο βαθμό τα μαθήματα.
Ελπίζω κάποτε, οι αντιδράσεις των περισσοτέρων γονέων, καθηγητών, μαθητών, περί αυτού του τρόπου τηλεκπαίδευσης, να γίνουν αντιληπτές από την υπουργό παιδείας και την νυν κυβέρνηση και κυρίως να βρεθεί λύση, για να γίνεται κανονικά η δια ζώσης εκπαίδευση.
Μαθητής 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας
Με τα διαδικτυακά μαθήματα παθαίνετε πονοκέφαλο , το γεγονός ότι στους περισσότερους από εσάς το κινητό έχει γίνει προέκταση του χεριού σας ακόμη και στο σχολείο , τότε δεν δέχεστε ακτινοβολία …
Το δικό τηλέφωνο είναι προέκταση του χεριού σου που κάθεσαι και σχολιάζεις κάτι που έγραψε ένα νέο παιδί! Α! Συγγνώμη, εσύ τα σχόλια τα γράφεις από το τάπλετ. Άρα το τάμπλετ είναι η προέκταση του δικού σου χεριού.
Καλό θα ήταν πριν την εμπεριστατωμένη κριτική να βλέπουμε και τις άλλες χώρες, Γερμανοί δεν κάνουν τηλεκπαίδευση σύγχρονη μόνο ασύγχρονη λόγω προβλημάτων, Αυστρία, 2 μέρες σύγχρονη 3 ασύγχρονη λόγω προβλημάτων, Σκανδιναβία μόνο ασύγχρονη. Μην ακυρώνουμε προσπάθειες αρμόδιων, καθηγητών, μαθητών λόγω “κούρασης” ειδικά όταν πράγματι το κινητό είναι ο καλύτερος φίλος σας.
Εδώ είναι Ελλάδα και όχι η λοιπή Ε.Ε. . Προσπαθούν να μας κάνουν όπως αυτούς, με ανοργάνωτα σχέδια. Θα το ξαναπώ: Η τηλεκπαίδευση δεν είναι τρόπος μάθησης. Ακόμη και καθηγητές το λένε. Όσο τώρα για το θέμα των κινητών, θα απαντήσω και σε σας και στον ανώνυμο πάνω, πως έχετε δίκιο, αυτό όμως δεν ισχύει για όλους. Δεν είμαστε όλοι οι νέοι καρφωμένοι σε μια οθόνη ολημερίς. Αξιοποιούμε τον χρόνο μας σε δραστηριότητες και διάβασμα φυσικά!
Γιατι δεν κανεις μια καταληψη οπως στην αρχη της χρονιας; Ετσι για αντιδραση στο κατεστημενο
Αγαπητέ Άγγελε, με τις καταλήψεις όπως βλέπεις δεν πετυχαίνεις τίποτα. Μόνο ζημιές στο εσωτερικό του σχολείου. Σκοπός δεν είναι οι καταλήψεις (είδαμε και αυτές που έγιναν στα σχολεία της χώρας για να σπάσουν τα νεύρα της υπουργού), αλλά να διαμαρτυρόμαστε για αυτά που μας κάνουν, μέσω ενημερωτικών σελίδων.
Στην ηλικία σας 12 ώρες παίζαμε PlayStation και σταματούσαμε μόνο γιατί μας φώναζαν!
…θα συμφωνίσω σε πολλά από αυτά που γράφεις αγαπητέ μαθητή του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας…θα σου θυμήσω όμως…ότι η κυρία Υπουργός…πριν λίγες μέρες είχε διαδικτυακή συνάντηση με μαθητές του σχολείου σας…και δεν είδα στο δελτίο που ανέρτησαν …(δεν ξέρω ποιοι)…ότι όλα βαίνουν καλώς… πιστεύω ότι ενημερώθηκες γι αυτό…δηλαδή…είστε ευχαριστημένοι…όλοι μαθητές και οι καθηγητές…(στην ανάρτηση αυτή δεν είδα…καμιά αντίδραση)
…όσο για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης…σε πληροφορώ ότι είναι απίστευτα συνεπείς στη χρήση μάσκας…συνέχισε να παλεύεις και να αντιδράς… εκεί που πρέπει…γιατί το μέλλον ανήκει σε σας… τους νέους!!✌✌✌
Σπίνε, δεν είχα παραστεί στην επίσκεψη της υπουργού, γιατί δεν ανήκω στο τμήμα που παρακολούθησε. Οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω το τι ειπώθηκε.
Όσο για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση τώρα, κάνετε λάθος. Να σας θυμίσω και εγώ, πως ήταν η τελευταία που λειτούργησε έπειτα της πρώτης καραντίνας… Επίσης, άμα θέλετε σας κοινοποιώ και άρθρα που μιλούσανε τότε για το θέμα αυτό, και υποστήριζαν αυτό που γράφω πάνω. Ανοίξτε λίγο τα μάτια σας και τα αυτιά σας!
…τελικά το πρόβλημά σου είναι…οι μαθητές του δημοτικού …από ότι καταλαβαίνω και όχι η τηλεκπαίδευση…όσο για τα μάτια και τα αυτιά μου…προσπαθώ να τα λειτουργώ κατά το έπαρκον…εσύ μάλλον ή σίγουρα δεν έβλεπες τα δελτία που έβγαζε το Υπουργείο Παιδεία …για το πόσα τμήματα και σχολεία Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας έκλειναν για 14 μέρες…😕
Υ.Γ. το ότι πρέπει να λειτουργούν ή όχι τα σχολεία …είναι δουλειά επιστημόνων…κσι όχι δική μας…Καλημέρα🎅
Δεν ασχολούμαι με το μακρύ και το κοντό του καθενός. Αν τους λες εσύ όλους αυτούς “επιστήμονες”, τότε τι να σου πω. Δεν πρόκειται να κάτσω άλλο να ασχοληθώ μαζί σου. Εγώ ό,τι είχα να πω, το είπα. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε…
Είσαι αναιδής και διαφέρει το κείμενο από τη γραμματοσυντακτική δομή των απαντήσεών σου, σίγουρα έκανες αυτό που ξέρεις καλά, ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Όχι δεν είμαι καθόλου αναιδής. Ούτε και αντέγραψα τίποτα. Απλά στην επιστολή πάνω, προτείμησα μια καθώς πρέπει σύνταξη του κειμένου, γιατί έτσι μου αρέσει να μιλώ. Το κείμενο είναι όλο γραμμένο από εμένα. Ξέρω, σας κάνει εντύπωση πως ένας μαθητής γράφει τέτοιου είδους συντάξεις κειμένων, αλλά δεν είναι όλη η νεολαία ίδια. Εγώ συχαίνομαι και απεχθάνομαι αυτό που είναι σήμερα. Η ντροπή.