E-shops: Η επόμενη μέρα του εμπορίου
Σκοπός της τεχνολογίας είναι να διευκολύνει τη ζωή του ανθρώπου, να δίνει λύσεις στα προβλήματά του και να αυτοματοποιεί όσο γίνεται τις ενέργειές του ώστε να του εξοικονομήσει χρόνο, επιτρέποντάς του έτσι να ασχοληθεί απερίσπαστος με τα πραγματικά του ενδιαφέροντα. Ειδικότερα η Πληροφορική, που έγινε αμέσως αποδεκτή σχεδόν απ’ όλους και αποτελεί την πιο χρηστική μορφή της τεχνολογίας, προσιτή από οποιονδήποτε έχει πρόσβαση σε υπολογιστή, έγινε αμέσως φανερό ότι θα τάραζε τα νερά σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και ότι ο κόσμος δεν θα ήταν ποτέ πια ο ίδιος.
Mε τον ίδιο τρόπο που τα γραφεία συνοικεσίων μεταφέρθηκαν στις ιστοσελίδες και στα forum κοινωνικών γνωριμιών και η διασκέδαση σε αρκετές μορφές μπαίνει στα σπίτια μας την ώρα που εμείς επιλέγουμε και με τη μορφή που εμείς προτιμούμε, έτσι και το εμπόριο μπορεί να γίνει πια με ψηφιακούς όρους και τρόπους, αφού οι περισσότερες εταιρείες εκτός από τα φυσικά καταστήματα διαθέτουν πλέον και ψηφιακά, που δεν είναι άλλα από τις ιστοσελίδες τους στο Ίντερνετ.
Οι παραδοσιακές αλλά και οι νεοφυείς εταιρείες είδαν στο Διαδίκτυο την ευκαιρία που περίμεναν ώστε να αυξήσουν το πελατολόγιό τους και τον τζίρο τους. Χάρη στην τεχνολογία, τα μαθήματα κατασκευής ιστοσελίδων και προώθησης αυτών δεν είναι απαραίτητη η επίσκεψη του πελάτη σε κάποιο φυσικό κατάστημα μιας εταιρείας, αφού η αγορά ενός προϊόντος μπορεί να γίνει εύκολα με λίγα μόνο «κλικ» πάνω στην οθόνη του υπολογιστή.
Οι ιστοσελίδες των εμπορικών επιχειρήσεων είναι τόσο λεπτομερείς στην παρουσίαση των προϊόντων και τόσο αναλυτικές στην περιγραφή της διαδικασίας που απαιτείται για να ολοκληρωθεί μια ψηφιακή αγορά, που είναι πολύ πιο εύκολο για τον πελάτη να αγοράσει κάτι ψηφιακά παρά με τον παραδοσιακό τρόπο. Επιλέγοντας απλά το προϊόν και χρησιμοποιώντας την κάρτα, η αγορά
έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί. Το μόνο που απομένει είναι η παράδοση του προϊόντος στο σπίτι του αγοραστή.
Ακόμα πιο εύκολη είναι η αγορά μη υλικών αγαθών και υπηρεσιών, όπως είναι, π.χ., το κατέβασμα αρχείων μουσικής ή εικόνας από πλατφόρμες που ζητούν κάποια χρέωση, ή ακόμη η χρήση κάποιων ειδησεογραφικών ιστοσελίδων ή portals ειδικού ενδιαφέροντος (για παράδειγμα, λεξικογραφικά ή ιστορικά). Εκεί με την κατάθεση ενός μικρού αντιτίμου ή μιας συνδρομής ξεκλειδώνει η ιστοσελίδα και ο χρήστης έχει άμεση πρόσβαση σε αυτήν. Με τον ίδιο τρόπο ο καταναλωτής μπορεί να έρθει σε επαφή με ένα πλήθος υπηρεσιών που του παρέχονται σχεδόν αμέσως μετά την καταβολή των χρημάτων.
Με δεδομένο ότι τα τελευταία χρόνια χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Διαδίκτυο έγινε πιο «αμφίδρομο», επιτρέποντας τη συμμετοχή του χρήστη σε όσα συμβαίνουν, οι εμπορικές επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν τη διεισδυτικότητα και τη δημοφιλία των social media για να επεκτείνουν τον κύκλο εργασιών τους, να προβάλουν τα προϊόντα τους και να ενισχύσουν το brand name τους.
Φροντίζοντας να επιλέγουν το σωστό κοινωνικό μέσο ανάλογα με τους πελάτες τους (για παράδειγμα, το Tik Tok απευθύνεται στους πιο νέους, ενώ το LinkedIn σε σοβαρούς επαγγελματίες και καριερίστες ή το facebook με τις στοχευμένες διαφημίσεις), οι εταιρείες έχουν διεισδύσει στα social media και καθορίζουν τις καταναλωτικές τάσεις των μελών τους, παρουσιάζοντας τα νέα τους προϊόντα, εξοικονομώντας παράλληλα χρήματα τα οποία θα διέθεταν για τη διαφήμισή τους και διευρύνοντας κατά πολύ την πελατειακή τους βάση.
Δείτε περισσότερα για κατασκευή eshop τιμές
εξίσου σημαντική με τη κατασκευή είναι η προώθηση ιστοσελίδων ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη επιχείρηση.