Γενικό Φροντιστήριο Θεωρητικό: Αξιολόγηση των θεμάτων ΕΠΑΛ στα Δίκτυα Υπολογιστών
ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ. ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Β ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
Α ΘΕΜΑ
ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΑΝ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΤΗ. ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ ΙΣΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΣΤΗΝ Γ ΕΡΩΤΗΣΗ.
Β ΘΕΜΑ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ. Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ.
Γ ΘΕΜΑ
ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΑ. ΜΟΝΟ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ.
Δ ΘΕΜΑ
ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΒΑΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ.
ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ – ΑΝΑΛΥΤΗΣ Η/Υ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤ/ΡΙΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ)