Η οδική διαγράμμιση (γιατί «σβήνει» τόσο εύκολα)
-Πολύ πρόσφατα διαγραμμίστηκε ο δρόμος πού οδηγεί στην Τ.Κ Νέου Καυκάσου από το ύψος του κόμβου μέχρι την είσοδο, έργο της Π.Ε Φλώρινας, ομολογουμένως ο ανάδοχος εργολάβος έκανε προσεκτική και πολύ καλή δουλεία.
-Με αφορμή όμως αυτό το έργο φέρνω το ερώτημα που τίθεται από πολλούς: «Γιατί δεν κρατάει, γιατί στο εξωτερικό Π.Χ στην Γερμανία ή Ελβετία έχει μεγάλη διάρκεια «ζωής» σε αντίθεση με εμάς».
-Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το χρώμα δεν είναι καλής ποιότητας ή οι ακραίες καιρικές συνθήκες σβήνουν την διαγράμμιση, αυτό είναι λάθος το χρώμα είναι καλής ποιότητας και οι καιρικές συνθήκες δεν έχουν κύριο ρόλο.
-Το μυστικό βρίσκεται στα μητρώα των δρόμων που εμείς δεν κρατούμε, στην Γερμανία από την στιγμή που θα πέσει ο πρώτος τάπητας καταγράφεται στο μητρώο μόλις κλείσει την πενταετία αφαιρείται το πάνω στρώμα και ρίχνεται νέος και ούτω καθ εξής.
-Η διαγράμμιση ακολουθεί το μητρώο του τάπητα και εδώ είναι το ιδιαίτερο σημείο, δεν είναι απλή βαφή όπως σε εμάς αλλά θερμοπλαστική, η συγκεκριμένη βαφή σε εμάς δεν μπορεί να γίνει διότι οι τάπητες μας είναι φθαρμένοι, οι πόροι και οι ασύμμετρες μικροπροεξοχές σε συνδυασμό με μια «πούδρα» από ξένα φερτά υλικά πάνω στον δρόμο κάνουν την θερμοπλαστική μέθοδο αναποτελεσματική, σε αντίθεση με το εξωτερικό που γίνεται ταυτόχρονα με τον τάπητα που είναι ακόμα καινούργιος και καθαρός.
-Στο σημείο αυτό ο αναγνώστης θα ρωτήσει: «Γιατί στους νέους τάπητες που στρώνουμε δεν εφαρμόζεται η θερμοπλαστική μέθοδος», η απάντηση είναι: «Οι διαγωνισμοί του δημοσίου προς τους μειοδότες κάνουν λόγο για απλή βαφή και όχι θερμοπλαστική».-
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Καλή η τοποθέτηση αλλά δεν εστιάζει κανείς σε αυτό δυστυχώς. Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν και στις διαβάσεις πεζών… γενικώς αυτό που έχω να πω είναι πως είμαστε πολύ πίσω σαν χώρα χρόνια τώρα. Και ας μιλούν τα “μεγάλα ονόματα” για μια Ελλάδα που “ηγείται στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση”…
Στην Γερμανία και σε άλλες χώρες η γραμμή βάφεται πάνω από δύο φορές το χρόνο. Το μηχάνημα που είχε η περιφέρεια Φλώρινας το χάρισε σε άλλη περιφερειακή ενότητα . Για αυτό ξεβαφουν οι γραμμές.