Απάντηση του διοικητή του Νοσοκομείου Φλώρινας σε καταγγελία
Αξιότιμε κύριε εκδότη, σας αποστέλλω την παρούσα επιστολή με την οποία καταθέτω την απάντηση μας ως Διοίκηση του Γ.Ν.Φ, σε επώνυμη δημόσια ανάρτηση, σε ιδιωτικό λογαριασμό στο Facebook την 29/12/2021, η οποία εκθέτει την λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας και προφανώς είναι προσβλητική απέναντι στο πρόσωπό μου, αλλά και εμμέσως πλην σαφώς έναντι όλων των εργαζομένων του Νοσοκομείου, οι οποίοι χωρίς υπερβολές δίνουν καθημερινά τις “μάχες” σε όλα τα επίπεδα, ακόμα και με απρόβλεπτες εξελίξεις όπως αυτή της έξαρσης των κρουσμάτων Covid 19.
Είναι γεγονός ότι μία δημόσια ανάρτηση παρόλο που αναφέρεται και στο πρόσωπό μου, δεν θα με απασχολούσε ιδιαίτερα, καθώς πάντα υπάρχουν κακοήθειες, εάν δεν εκπροσωπούσα το δημόσιο Νοσοκομείο μας και για το λόγο αυτό οφείλω και καταθέτω τις απόψεις μου παρακάτω.
Επειδή πολύ πιθανόν αρκετοί από τους αναγνώστες σας να μη γνωρίζουν το κείμενο της ανάρτησης της εν λόγου καταγγέλλουσας, οι αναφορές μου θα είναι σε γενικό επίπεδο και προφανώς δεν επιθυμώ να προσωποποιήσω την συζήτηση, σεβόμενος την ιδιωτικότητα του καθενός, εν αντίθεση με την καταγγέλλουσα.
Καταρχήν η εν λόγω ανάρτηση γίνεται από ότι αντιλαμβάνομαι με αφορμή το γεγονός ότι η καταγγέλλουσα σύμφωνα με τα λεγόμενά της, δεν εξυπηρετήθηκε κατά το δοκούν από το Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας, όπου απευθύνθηκε για τη διενέργεια μοριακού ελέγχου covid 19.
Θεωρώ ότι οι χαρακτηρισμοί της και τα υβριστικά – απαξιωτικά της σχόλια, καθώς και οι ακρότητες στις εκφράσεις της, του τύπου “χρήσιμοι ηλίθιοι”, “υπάνθρωποι”, “λυπάμαι τις μάνες που έβγαλαν τέτοιου είδους πλάσματα” κ.ο.κ, δεν συνάδουν με πολιτισμένο και εκλεπτυσμένο πρόσωπο, που αν μη τι άλλο ο καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύξει και προβάλλει ελεύθερα τις απόψεις του, όμως εντός ενός σεβαστού πλαισίου νομιμότητας, με ειλικρινή και κόσμια στάση.
Συνεπώς δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω να αναφέρω επ’ αυτού, καθώς ο καθένας κρίνεται στην κοινωνία ως πρόσωπο με βάση την εν γένη στάση και συμπεριφορά του.
Επί της εν λόγω καταγγελίας, αναφέρουμε τα εξής:
- Το αν διαφωνεί ή όχι με κάποιες κεντρικές και κυβερνητικές αποφάσεις, οι οποίες καθορίζουν ένα γενικό πλαίσιο λειτουργίας στο δημόσιο σύστημα υγείας, αυτό είναι ένα άλλο θέμα, σεβαστό μεν στα πλαίσια της Δημοκρατίας, όπου θεωρητικά μπορεί να εκφράσει ελεύθερα τις απόψεις της, όμως δεν πρέπει να αναφέρονται ανακολουθίες σε ότι αφορά τη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, με αυτό τον κατάπτυστο και καταγγελτικό τρόπο.
- Βέβαια εν πρώτοις οφείλω να αναφέρω ότι η λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας είναι εντός των προβλεπόμενου θεσμικού πλαισίου λειτουργίας, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και τις Υπουργικές αποφάσεις, στο πλαίσιο διαχείρισης της Πανδημίας.
- Στην αναφορά της, ότι ανάμεσα σε άλλο γειτονικό Νοσοκομείο, το οποίο δεν κατονομάζει,θεωρώντας ότι το ένα είναι Νοσοκομείο υπόδειγμα,συγκρίνοντας το με το Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας, η απάντηση μας είναι, ότι όντως όλα τα Νοσοκομεία των όμορων Νομών και πόλεων,είναι σε υψηλό επίπεδο λειτουργίας, καθώς και οι συνάδελφοιΔιοικητές επιτελούν εξαιρετικό έργο. Είναι σημαντικό ο κάτοικος της Π.Ε Φλώρινας να έχει επιλογές λήψης υπηρεσιών υγείας, όχι μόνο από το Γ.Ν.Φ, αλλά και από οπουδήποτε αλλού στην περιφέρεια. Μάλιστα υπό αυτό το πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης, συμμετέχουμε σε μια γενικότερη διερεύνηση της αναβάθμισης των υπηρεσιών υγείας, σε επίπεδο Διοικητικής Περιφέρειας, με απόλυτα επιστημονικά και δεοντολογικά κριτήρια.
- Το Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας όπως και τα υπόλοιπα της Περιφέρειας, που προαναφέραμε, αναβαθμίζεται επίσης, καθώς σε συνεργασία με όλους τους θεσμικούς φορείς, την υπερκείμενη αρχή (3η ΥΠΕ) και το Υπ. Υγείας, έχουμε επιτύχει σημαντικό έργο, το οποίο αποτυπώνεται σε θετικό ισοζύγιο δράσεων και ενεργειών, όπου πολύ συνοπτικά θα αρκεστούμε να αναφέρουμε στην συνέχεια της επιστολής μας σε επιγραμματικούς τίτλους.
- Γίνεται αναφορά σε επώνυμα πρόσωπα στα οποία αφήνει να εννοηθεί ότι εξυπηρετήθηκαν μέσω της “παράπλευρης Οδού”. Δεν γνωρίζουμε εάν ως “παράπλευρη οδό” εννοεί την μεταφορά δειγμάτων από τις κλινικές στο σημείο συλλογής(ήτοι χώρο δειγματοληψίας), ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕΙ. Είμαι κατηγορηματικός ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο και εκτιμώ ότι θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτική στις εικασίες της, διότι θίγει αδίκως δύο υπηρεσίες, εκτός Νοσοκομείου, που προσφέρουν κοινωνικό έργο. Επίσης το Νοσοκομείο δεν παρέπεμψε ποτέ ασθενή σε ιδιώτη ιατρό, για οποιαδήποτε εργαστηριακή ή κλινική εξέταση, που υφίσταται η δυνατότητα πραγματοποίησης της.
- Τόσο η καταγγέλλουσα, όσο και ο κάθε πολίτης της περιοχής μας οφείλει να γνωρίζει ότι, για το οποιοδήποτε πρόβλημα που αντιμετωπίζει στην αναζήτηση υπηρεσιών υγείας στο Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας, έχει δικαίωμα να το αναφέρει στα θεσμικά όργανα, από το Γραφείο Ληπτών υγείας, τους Διευθυντές του Νοσοκομείου και φυσικά σε μένα τον ίδιο.Εξάλλου από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μου, ανέφερα ότι η “πόρτα του Διοικητή” θα είναι πάντα ανοιχτή στον οποιονδήποτε.
- Ο κάθε Πολίτης, είτε είναι φτωχός, είτε είναι πλούσιος, εν αντιθέσει με την άποψή της καταγγέλλουσας, ενημερώνουμε ότι έχει τη δυνατότητα, δεδομένου ότι η πολιτεία έχει προβλέψει κοινωνική ασφάλιση για όλους, να αναζητήσει υπηρεσίες υγείας σε ένα δημόσιο νοσοκομείο.
- Το Νοσοκομείο μας,λειτουργεί, εντός ενός επιστημονικού πλαισίου αντιμετώπισης της πανδημίας, σύμφωνα με τα ιατρικά πρωτόκολλα και με κάθε σύγχρονη μέθοδο, προκειμένου να προστατεύσει το προσωπικό αλλά και τους ίδιους τους πολίτες.
- Ως προς τις ακολουθούμενες διαδικασίες των τελευταίων ημερών σχετικά με την λήψη δειγμάτων διενέργειας μοριακών ελέγχων αναφέρουμε τα εξής:
- Λόγω της επιδημιολογικής έξαρσης που υφίσταται στην περιοχή μας, όπως και σε όλη τη χώρα ήταν αναμενόμενο να αυξηθεί ο αριθμός των πολιτών που αναζήτησαν τη διενέργεια μοριακών ελέγχων σε δημόσιες δομές υγείας.Το Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας,διακρίνοντας αυτήν την τεράστια αύξησητων απαιτήσεων από τους πολίτες κατά τις τελευταίες ημέρες, σχεδόν στο πενταπλάσιο, προέβη σε διάφορες ενέργειες προκειμένου να βελτιώσει εντός σύντομου χρονικού πλαισίου τη διενέργεια αυτών των διαδικασιών και να ελαχιστοποιήσει το χρόνο αναμονής των πολιτών. Ζητούμε την ανοχή και την υπομονή του κόσμου και της κοινωνίας θέλοντας να τους διαβεβαιώσουμε ότι γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι οι πολίτες,άμεσα και πολύ σύντομα.
- Αξίζει να αναφέρουμε ότι το προσωπικό διαθέτει εμπειρία και εξειδίκευση, καθώς σε κάθε σημείολήψηςδείγματος απαιτούνται αρκετοίσυνεργάτες ήτοι: δειγματολήπτης – βοηθός- ιατρός που συνταγογραφεί- νοσηλευτήςεπικοινωνίας και οργάνωσης αποστολήςκαι τις τελευταίες ημέρες έχει εμπλακεί ομάδα άνω των 10 εργαζομένων.Αυτή η οργάνωση έχει το θετικό αποτέλεσμα ώστε σήμερα για παράδειγμα, ξεπεράσαμε τα 100 δείγματα την ώρα.
- Όμως δε είναι εύκολο όταν ο μέσος όρος δειγμάτων πολλαπλασιάζεται, να γίνουν όλα όπως θα το επιθυμούσαμε. Προφανώς και υπάρχουν δυσκολίες που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το Γενικό Νοσοκομείο, αλλά και γενικότερα με τα όρια και τις δυνατότητες των συνεργαζόμενων εργαστηρίων.Ως γνωστό οι περισσότερες εργαστηριακές εξετάσεις τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια εργαστήρια γίνονται κάποιες συγκεκριμένες ώρες.Τα εργαστήρια τα οποία διενεργούν εξετάσεις μοριακού ελέγχου, γενικότερα δέχονται πίεση, με αντίστοιχη αυξητική επιβάρυνση.
- Εξάλλου ο χρόνος δεν είναι απεριόριστος, δεδομένου ότι όσον αφορά τη διενέργεια λήψεων δειγμάτων μοριακού ελέγχου, οι συνεργαζόμενες εταιρείες μεταφοράς βιολογικού υλικού έχουν και αυτές τους χρόνους, στους οποίους πρέπει να μεταφέρουν σε εξειδικευμένα εργαστήρια τα εν λόγω δείγματα.
- θέλουμε να καταστήσουμε σαφές, ότι οι μικροκαθυστερήσεις δεν μπορούν να αποφευχθούν, όταν υπάρχει αυτή η αλματώδη, από μέρα σε μέρα,υπερβολική ζήτηση. Εξάλλου οπουδήποτε να αναζητήσει κάποιος τις οιοδήποτευπηρεσίες, είτε πχ. σε τράπεζα, είτε σε ιδιώτη γιατρό, είτε σε δημόσιο γιατρό, είτε σε συνεργείο αυτοκινήτων, είτε σε φαρμακείο, ακόμα και στο σούπερ μάρκετ,κ.ο.κ, όταν υπάρχει αυξημένη ζήτηση, εκ των πραγμάτων είναι δεδομένη και η σχετική αναμονή.
- Όμως για άλλη μία φορά θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους πολίτες της Φλώρινας, ότι πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς, πρέπει να αισθάνονται σίγουροι και ότι πράττουμε το καλύτερο δυνατό και με την ευκαιρία αυτή, να αναφέρω σε τίτλους όπως προείπα ανωτέρω ότι το νοσοκομείο μας, όπως και άλλα νοσοκομεία της περιφέρειας μας, αναβαθμίζεται και άμεσα αποδέκτες είναι οι ίδιοι οι πολίτες.
Αν και δεν είναι στις προθέσεις μου να προβάλω το διατελούμενο έργο, καθώς οι απαιτήσεις του συστήματος και της κοινωνίας, βαίνουν αυξητικά, για ολοένα και περισσότερες – βέλτιστες υπηρεσίες υγείας, στοιχείο το οποίο θέτει ψηλά τον πήχη και τις ευθύνες μας,διότι πρέπει να εργαστούμε με ταπεινότητα και αφοσίωση στο έργο μας και χωρίς έπαρση, όμως οφείλω έναντι των εργαζομένων, ιατρών, νοσηλευτών και λοιπού διοικητικού και τεχνικού προσωπικού, να εκφράσω για άλλη μία φορά δημοσίως την ικανοποίηση και ευχαρίστησή μου, για το υψηλό παραγόμενο έργο και να αναφέρω ότι με τη συνεργασία όλων(προσωπικού, θεσμικών φορέων και προσώπων) τα τελευταία χρόνια επιτεύχθηκαν, ενδεικτικά και σε τίτλους τα εξής:
- Μεσοσταθμική αύξηση κατά 25% των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες εξωτερικά ιατρεία- νοσηλείες- χειρουργεία, κ.ο.κ.
- Τέθηκαν σε λειτουργία επιπρόσθετες κλινικές όπως: Παιδιατρική-Μαιευτική -Ορθοπεδική-Οφθαλμολογική.
- Το γενικό νοσοκομείο Φλώρινας και ιδιαίτερα ο Χειρουργικός τομέας έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στα ιατρικά δρώμενα της χώρας. Δεν είναι τυχαίο ότι πριν 1,5 μήνα πραγματοποιήθηκε στην περιοχή μας το 15ο Συνέδριο της Χειρουργικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος. Όμως ένας χειρουργικός τομέας, ακμάζει όταν και τα άλλα τμήματα του παθολογικού και εργαστηριακού τομέα, λειτουργούν εφάμιλλα ισάξια.
- Πραγματοποιούνται εξειδικευμένες επεμβάσεις που μέχρι πρότινος, ο συμπολίτης μας αναζητούσε τις υπηρεσίες σε άλλες δημόσιες ή ιδιωτικές δομές υγείας.
- Συμμετείχαμε σε όλες τις προκηρύξεις θέσεων ιατρικού προσωπικού, των τελευταίων ετών και ενισχύθηκε το νοσοκομείο μας με πρόσθετες προσλήψεις. Είναι γεγονός ότι στο Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας μαζί με την συναρμόδια δομή του ΚΕΦΙΑΠ Αμυνταίου, παρέχουν τις υπηρεσίες τους, με πλήρη ή εφημεριακή απασχόληση, σχεδόν 70 ιατροί: Μόνιμοι-Επικουρικοί-Ειδικοί-Ειδικευόμενοι-Αγροτικοί-Γενικοί ιατροί.
- Λειτουργεί σε εξαιρετικό επίπεδο, με βελτιωμένη υποδομή, έχοντας φτάσει για πρώτη φορά στα χρονικά, να νοσηλεύει σχεδόν 30 ασθενείς, το Κέντρο Φυσικής Ιατρικής Αποκατάστασης Αμυνταίου, πρώην ΚΑΦΚΑ.
- Η διαχείριση της πανδημίας πραγματοποιήθηκε εντός του Εθνικού πλαισίου οδηγιών και οι γιατροί και το προσωπικό μας, παρείχαν τα μέγιστα σε όλους τους τομείς, όπως νοσηλεία στηννεοσύστατηCovid κλινική, εμβολιαστικό κέντρο, διασωληνώσεις, διακομιδές, ιχνηλατήσεις, δειγματοληψίες, διενέργεια μοριακών και λοιπών διαγνωστικών τεστ- λειτουργία στάσης διαλογής,τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών,Διοικητική υποστήριξη των διαδικασιών Covid κ.ο.κ.
- Ενισχύθηκε το νοσοκομείο μας, τα τελευταία χρόνια, σε μεγάλο ποσοστό, με επιπλέον Πρόσθετο Επικουρικό, Ιατρικό και Λοιπό- Νοσηλευτικό προσωπικό- ιδιωτικού δικαίου και πρακτικά ασκούμενους.
- Ενταχθήκαμε σε τρία έργα ΕΣΠΑ συνολικής αξίας 6 εκατομμυρίων ευρώ και ήδη ξεκίνησε η υλοποίηση των δύο εξ αυτών, που αφορά την προμήθεια Ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού. Εντός της επόμενης διετίας και ενόψει του επόμενου ΕΣΠΑ το Γ.Ν.Φ θα αλλάξει άρδην προς το καλύτερο.
- Αναβαθμίσαμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα, εκπονώντας μελέτες – προγράμματα και ενισχύοντας τον εξοπλισμό μας, αλλά και το δημόσιο μάνατζμεντ.
- Βελτιώθηκαν αισθητικά οι χώροι,εντός και εκτός της Υγειονομικής μονάδας, με παρεμβάσεις εξωραϊσμού αλλά και βελτίωσης της αισθητικής εικόνας εντός των κλινικών.
- Συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού
- Αυξήσαμε κατά 30% τους προϋπολογισμούς μας και όλα αυτά τα επιπλέον έσοδα, αποτυπώθηκαν σε παρεχόμενες Υπηρεσίες προς τους πολίτες.
Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι ενδεικτικά, ως ένα μέρος από το πολυπαραγοντικό έργο και συνάμα αναγνωρίζουμε ότι δεν αποτελούν πανάκεια.
Είναι όμως βήματα, βήματα μικρά και ενίοτε βήματα μεγάλα και φυσικά δεν σταματάμε εδώ, διότι πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και για αυτόν τον σκοπό αγωνιζόμαστε.Το μέλλον είναι μπροστά μας για να συνεχίσουμε με συνέργεια και με την υποστήριξη της πολιτείας, τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου.
Είμαστε εδώ μέσα από αγώνα και συνολική προσπάθεια να βάλουμε το λιθαράκι μας, για το καλύτερο και θέλουμε ο πολίτης της περιοχής μας να αισθάνεται αντίστοιχα. Βεβαίως και θα είμαστε δίπλα του, κάθε φορά που θα προκύπτει πρόβλημα, σε κάθε του παράπονο, ώστε να μπορούμε να βελτιώνουμε, ότι δεν λειτουργεί σωστά, αρκεί να μας ενημερώνει και να το αναφέρει άμεσα και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Τέλος ως προς την καταγγέλλουσα το Γ.Ν.Φ διατηρεί τις επιφυλάξεις του, για περαιτέρω ενέργειες, μέσω της νομικής και δικαστικής οδού, εάν και εφόσον δεν επανέλθει και αναθεωρήσει δημοσίως τα αναφερόμενα, που εκθέτουν τη λειτουργία και πρόσωπα του Νοσοκομείου μας.
Με αυτά θα επιθυμούσα να κλείσω ευχόμενος, σε εσάς και στους συμπολίτες μου καλές γιορτές με υγεία αγάπη και με την σύσταση και παρότρυνση να τηρούνται τα Μ.Α.Π και ότι ένα από τα όπλα της επιστήμης έναντι της πανδημίας, είναι το εμβόλιο το οποίο δεν πρέπει να αμελούν, για την πραγματοποίηση του.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ – ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Ο Διοικητής
Χρήστος Παπούλκας
Δυστυχώς, συγγενής μου πηγε για μοριακο επειτα απο θετικο rapid και την εδιωξαν 2 φορές.
Την πρώτη φορα η αφορμη ηταν οτι δεν προλαβε γιατι κανουν συγκεκριμενα δειγματα καθε μερα.
Την Δευτερη οτι το εργαστηριο στην Κοζάνη δε δεχεται πλεον pcr tests λόγω πολλών κρουσμάτων (overflow).
Την καρέκλα κ. Διοικητά προσέξτε μην την χάσετε… και μην θιγετε κυβερνητικές επιλογές …. Κινδυνεύετε και κάτι ακόμη διοικητικά τον όμορο νόμο ούτε στα όνειρά σας δεν τον φτάνετε. Τέλος είστε τυχερός που έχετε καταπληκτικό νοσηλευτικό ιατρικό προσωπικό παρόλο που οι επιλογές σας κάθε άλλο παρά αξιοκρατικές είναι.
Πρώτον ευχομαι καλή χρονιά σε όλους μας. Εγώ πάντως κατάφερα με κόπο να κάνω μοριακό στο ΓΝ Φλώρινας την Τρίτη 28-12 (επικρατούσε πανικός)και ακόμα να μάθω το αποτέλεσμα.Τηλέφωνα δεν σηκώνουν!!!!
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑ???
Θα μπορούσε να απαντήσει επαρκώς και περιεκτικά σε 10 γραμμές, για να καταλάβουμε κι εμείς τι συνέβη. Αλλά που.
Σαν γνήσιος υποψήφιος πολιτικός, “αρκέστηκε” να μας απαριθμίσει όλα όσα έγιναν επί θητείας του. Λες και τα έκανε αυτός μόνος του….
Δεν μπορεί! Έτσι κάνει δημόσιες σχέσεις… και γνωριμίες…!
Και εμείς καταφέραμε με πολύ κόπο να κάνουμε μοριακό τέστ στις 30 Δεκεμβρίου 2021. Γινόταν χαμός. Υποτίθεται υπήρχαν νούμερα. Φώναζαν τα άτομα με το ονοματεπώνυμο τους, οπότε δεν μπορούσες να γνωρίζεις ποιο νούμερο αντιστοιχεί σε ποιο άτομο, εκτός αν είχες ρωτήσει το άτομο τι νούμερο έχει. Σε μας πέρασε πρώτα άτομο που είχε νούμερο που ήταν περίπου 15 νούμερα μετά από εμάς. Αδικία ειδικά όταν περιμένουν μικρά παιδιά στην ουρά. Επιπλέον, έπαιρνα χτες τηλέφωνο από τις πέντε ακριβώς και μετά για να μάθω τα αποτελέσματα και κανένας δεν απάντησε. Θα μπορούσαν αφού αυτό δεν λειτουργεί να γίνεται ενημέρωση με sms ή e-mail.
Ο κύριος διοικητής κάνει αναφορά στον εκδότη θέλω να του τονίσω ότι στον ηλεκτρονικό τύπο δεν υπάρχει εκδότης υπάρχει διαχειριστής και ιδρυτής ο εκδότης είναι στον έντυπο τύπο που τυπώνεται με τη μέθοδο του offset επίσης θέλω να πω ότι αυτή δεν είναι απάντηση αλλά απολογητικό υπόμνημα το να γράφουμε σύντομα είναι σκόπιμο να μπορεί να καταλάβει ο άλλος τι θέλουμε να πούμε.
Σπύρος Ηλιάδης δημοσιογράφος
Δεν νομίζω γενικά το τελευταίο διάστημα να πήγε κάποιος για μοριακό και να μην απηυδησε. Τι να κάνει και το προσωπικό του νοσοκομείου; Κάνουν οτι τους λεν οι απο πάνω. Τι θέλει να μας πει ο διοικητής τωρα; Ότι όλα γίνονται σωστά; Αν ήταν άρρωστος δηλαδή και πήγανε και ερχόταν άπραγος θα του φαινόταν φυσικό; Και τα πιστοποιητικά που δίνονται μόνο μετα απο μοριακό τεστ υπουργική απόφαση είναι.
Ταθελες και τα κουσες κυριε διοικητα μου.
Εκεινο που εχω να πω και εγω ειναι οτι το δημοσιο νοσοκομειο στην Ελλαδα στοιχιζει πανακριβα στον Φορολογουμενο, και προσφερει κακιστες υπητεσιες.
Δεν θελω να πω αλλα, μην κινδυνεψω καιγω να κινηθεις δικαστικα και εναντιον μου.
Για άλλη μια φορά κανένα ουσιαστικό επιχείρημα της “διοίκησης”…
Δεν γνωρίζω τι συνέβη κ αν είχε άδικο η κυρία για την πικρία που εξέφρασε με τόσο έντονο τρόπο, γνωρίζω, όμως, ότι πράγματι υπάρχει κακή συμπεριφορά από παραδείγματα κοντινών μου ανθρώπων και φιλικών προσώπων και, σίγουρα, δεν βγαίνει κάποιος να διαμαρτυρηθεί χωρίς λόγο.
Το καλοκαίρι η γιαγιά μου αντιμετώπισε θέμα με την καρδιά της και χρειάστηκε να την πάω στο νοσοκομείο της Φλώρινας δύο ή τρεις φορές. Μου έκανε εντύπωση πού αντιστεκόταν και δεν ήθελε να πάει στις προτροπές μου και τελικά μου αποκάλυψε ότι την είχαν προσβάλλει. Η γιαγιά μου είναι 75 ετών, λοιπόν, την ρώτησαν την ηλικία της και στην απάντησή της, της είπαν: “εντάξει, πόσο θέλεις να ζήσεις;”
Δεν ξέρω αν έχουν αρχίσει να βάζουν πλαφόν στις ηλικίες, σχετικά με το ποιος θα εξυπηρετηθεί για να ζήσει και ποιος όχι, πάντως αναρωτιέμαι, αν ήταν η μητέρα τους, πόσο θα ήθελαν να ζήσει; Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο κύριος διοικητής, ο καθένας κρίνεται από αυτά που λέει και πράττει, ωστόσο, η διαφορά είναι, πώς αυτά που λένε κ πράττουν οι δημόσιοι λειτουργοί, αυτοί που είναι εκεί για να λύσουν προβλήματα, όχι να δημιουργήσουν, έχουν αντίκτυπο, καθώς έτσι, ρίχνουν την ποιότητα της υπηρεσίας που παρέχεται και, παρόλο που η άποψη τους δεν εκφράζει την διοίκηση, την επηρεάζει. Δίνει κακή εικόνα για το νοσοκομείο, γιατί δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό, όπως προκύπτει.