Εφιαλτικές εμπειρίες…
Συγκλονισμένη χθες γύρισα από μια διάλεξη για τις εκτρώσεις.
Οχτώ στα δέκα αντρόγυνα κάνουν έκτρωση.
Και κάθε ώρα σκοτώνονται 1000 έμβρυα !
Φόνος συνειδητός δηλαδή, εκ προμελέτης εκατό τοις εκατό και νομιμοποιημένος από την Πολιτεία !
Ας ακούσουμε όμως πρώτα και τον ειδικό γιατρό να καταθέτει τις εμπειρίες του πάνω σ΄αυτό το πρόβλημα:
”Είμαι ιατρός, γνωρίζω τις πράξεις μου, είμαι ένοχος δι’ όλες τις φρικαλεότητες που έκανα εργαζόμενος ως γυναικολόγος και είμαι υποχρεωμένος να μαρτυρήσω, να αφυπνίσω, να προειδοποιήσω ότι η διακοπή της εγκυμοσύνης ουσιαστικώς είναι φόνος του αγεννήτου ανυπεράσπιστου παιδιού. Εις τις οριζόμενες υποχρεώσεις της εργασίας μου ήσαν και οι νόμιμες αμβλώσεις. Τότε δεν εγνώριζα ότι πράττω φόνο, τώρα, όμως, υποστηρίζω και γνωρίζω ότι η αμαρτία μου ενώπιον του Θεού είναι μεγάλη.
Εις το Πανεπιστήμιον εδιδάχθηκα ότι το παιδί είναι ζωντανόν, μόλις γεννηθή με το πρώτον του κλάμα. Προ του κλάματος υπάρχει μόνον ως ένα των οργάνων της μητέρας του: ως ένα δόντι, ως ένα νεφρό, ως η σκωληκοειδής απόφυσις.
Έκανα από 48.000 έως 62.000 εκτρώσεις!
Αυτό είναι ως να έχω εξαφανίσει μία ολόκληρη πόλη.
Το Βελιγράδι έχει τόσα νοσοκομεία και αρκετές ιδιωτικές κλινικές, ένθα γίνονται οι εκτρώσεις!
Εις τα τέλη της δεκαετίας του ’80 ενεφανίσθη το υπερηχογράφημα με την διαγνωστική του δυνατότητα και μου έφερε πολλές εκπλήξεις. Είδα το έμβρυο, τους κτύπους της καρδιάς του, τις κινήσεις, το άνοιγμα του στόματος του˙ εις τα μεγαλύτερα έμβρυα παρετήρησα το «πιπίλισμα» του αντίχειρος˙ το έμβρυο εσκέπτετο και ησθάνετο, διότι αντέδρα στους βαθείς διαπεραστικούς ήχους επιταχύνων τις κινήσεις του. Και ύστερα από 4-5 λεπτά, όσον διαρκεί η άμβλωση, το έμβρυο αυτό, αυτό το ίδιο, ανθρώπινο ον, κείται τεμαχισμένο μεταξύ των εργαλείων στο τραπέζι.
Αυτό που θα σας διηγηθώ τώρα, είναι οχληρό και πάρα πολύ επίπονο, αλλά δεν είναι δυνατό να ωραιοποιούμε κάτι, το οποίον αφ’ εαυτού είναι φρικτόν.
Προς θλίψη και δυστυχία μου το 1988 έκανα την άμβλωση εις μία προχωρημένη εγκυμοσύνη των 4,5 μηνών. Κατά την διάρκεια αυτής της εγχειρήσεως, της οποίας τις λεπτομέρειες δεν ημπορώ να περιγράψω άνευ ταραχής, φρικιών ανεκάλυψα τον φονέα εντός μου.
Μία εγχείρηση, η οποία έπρεπε να είναι μία πράξη ρουτίνας, μετετράπη εις ένα πραγματικό εφιάλτη. Με την πρώτη κίνηση του θλάστου έβγαλα το χεράκι και το έρριξα επάνω στο τραπέζι των εργαλείων. Ιδού – το νεύρον του χεριου έπεσεν στην άκρη της κομπρέσσας βρεγμένης με το ιώδιο. Το ιώδιο ερέθισε το νεύρο και το μικρούλικο χεράκι άρχισε να συσπάται. Με την επόμενη κίνηση έβγαλα το πόδι. Και συνέβη το ίδιο – τώρα έτρεμε και εσυσπάτο το πόδι.
Κάτι όμοιον δεν μου είχε συμβή ποτέ πριν˙ ύστερα προσεπάθησα με τον θλάστη να συλλάβω και την καρδιά, η οποία ακόμη εκτύπα και υπό τον θλάστη έκανε σπασμούς ολοέν και αργότερον… και αργότερον και επί τέλους έπαυσε.
Τότε εσυνειδητοποίησα ότι έπραξα φόνο, ότι εθανάτωσα τον άνθρωπο.
Η γυναίκα αιμορραγoύσε πολύ, η ζωή της εκινδύνευε.
Προσηυχήθηκα: «Κύριε, βοήθησε με να σώσω αυτήν την γυναίκα και τιμώρησε εμένα!».
Έκτοτε ποτέ μου δεν επανέλαβα όμοια πράξη.
Έτυχε η νέα μου γνώση να συμπίπτη με την άποψη της Εκκλησίας – ότι το έμβρυο είναι ζωντανόν ήδη από την σύλληψη του, δηλαδή από την στιγμή της γονιμοποιήσεως του ωαρίου.
Η ενδομήτρια παιδοκτονία είναι πολύ μεγαλύτερη και βαρύτερη αμαρτία από τον απλούν φόνον, επειδή το έμβρυο εντός της μήτρας είναι αδύναμο να αμυνθή, ενώ δεν πταίει για τίποτε˙ μόνον εκείνο είναι άνευ του προσωπικού πταίσματος εις όλον το ανθρώπινο γένος, διότι δεν εγεννήθη καν.
Ως κοινωνία είμεθα υποχρεωμένοι να προστατεύουμε το παιδί ιατρικώς, ηθικώς, δικαστικώς και νομικώς, διότι πρέπει να έχη όλα τα δικαιώματα, τα οποία έχει ένας ενήλικας. Αυτό είναι το καθήκον μας προς όλα τα μέλη της κοινωνίας μας”.
Αυτή είναι η κατάθεση του ιατρού Στόϊαν Αδάσεβιτς, που είναι μοναδικός γυναικολόγος στην Σερβία και ο οποίος δημοσίως ωμολόγησε ότι η έκτρωση είναι φόνος, δια τον οποίον ευθύνονται τόσον ο ιατρός, όσον και η μητέρα.
Εκυκλοφόρησε δε και βιβλίο με τίτλο «Η αγιότης της ζωής», με συλλογή των άρθρων του περί της ενδομητρίου παιδοκτονίας.
Η συνέντευξη του δημοσιευθείσα εις την «Ορθοδοξίαν» (περιοδικόν της Σερβικής Εκκλησίας), συγκλονίζει τόσο με την ειλικρίνεια της, όσο και με το περιεχόμενο της.
—————————————————————————–
Στη συνέχεια παραθέτουμε τις καταθέσεις γυναικών, που έκαναν έκτρωση και τις οποίες κατέγραψε η ψυχολόγος Ειρήνη Λεβεντάκη.
Σπαράσσεται η μνήμη αυτών των γυναικών, καθώς αφηγούνται – η καθεμία με διαφορετική ηλικία, από δεκατεσσάρων έως εξήντα ετών – ότι έχουν κάνει άμβλωση.
Σε όλες χαράχτηκε κάτι κοινό. Δεν ξέχασαν αυτή την εμπειρία.
Η πρώτη λέει: ‘Θυμάμαι τα στρογγυλά φώτα από πάνω μου, τη φωνή του γιατρού που έλεγε ‘ανάπνεε αργά’… το σβήσιμο των αισθήσεων… και τη φρίκη στην ψυχή μου όταν ξανάνοιξα τα μάτια. Ο Θεός να με συγχωρέσει! Δεν θα το ξανακάνω ποτέ πια, ποτέ!Βλέπω τα παιδάκια κι έχω μια μόνιμη πίκρα στην καρδιά μου… Τώρα, βέβαια, βλέπω την κόρη μου και τη χαίρομαι, αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ούτε λεπτό εκείνη την ‘εμπειρία’… δηλαδή την ψυχή που σκότωσα… Πώς θα ήταν αν ζούσε τώρα; Θα ήταν αγόρι ή κορίτσι; Θα μου έμοιαζε; Ερωτηματικά ατελείωτα’.
Η δεύτερη έχει σκληρή έκφραση στο πρόσωπο κι ενώ μου μιλά το βλέμμα της είναι καθηλωμένο. ‘Έχω κάνει δεκατέσσερις εκτρώσεις! Δυο αποτυχημένους γάμους, με δυο υπέροχους ανθρώπους. Για τα διαζύγια απ’ ότι καταλαβαίνετε, φταίω εγώ.
Προσπαθώ με τον διαλογισμό να βοηθηθώ, μήπως και σταματήσουν αυτά τα όνειρα. Είναι δεκατέσσερις σκιές που έρχονται κάθε βράδυ στον ύπνο μου.
Ξυπνώ τόσο βαριά και δεν χαίρομαι πια τίποτα. Δεν καταλαβαίνω, πώς ζει ο κόσμος; Πού βρίσκει τη δύναμη να περνά την κάθε μέρα, την κάθε ώρα. Δεν χαίρομαι τίποτα, με ακούτε, τίποτα! Ούτε τα παιδιά μου ούτε τη δουλειά μου… τίποτα.
Η τρίτη: ‘Τι ταλαιπωρία, δεν σας λέω. Άγχος, ένταση, ενοχές. Ποιος φταίει και ποιος δεν φταίει; Βέβαια δεν μιλάω καθόλου. Τι να πω στον άντρα μου, ότι έχω κάνει έκτρωση στα είκοσι εφτά μου; Αδύνατον! Να, τότε συνέλαβα αμέσως, τώρα δεν αντέχω άλλο με τις εξωσωματικές.
Η Κλεοπάτρα είναι πολύ θυμωμένη. ‘Μ’ έστειλε η μάνα μου, έλεγε όλη την ώρα.
”Είναι αδύνατον να το κρατήσουμε, δουλεύω μέρα-νύχτα και δεν βγαίνουμε, είσαι μικρή ακόμη, έχεις καιρό να κάνεις όσα θέλεις, θα δεις, ούτε που θα το θυμάσαι…
Καπάκι βρέθηκε και ο Τόλης.
Τι δεν μου έταξε … φορέματα, ότι θέλω, club, τα καλύτερα, είχε και μια κούρσα φοβερή, πολλά λεφτά. Τα πλήρωσε όλα εκείνος. Τότε νόμιζα ότι ήταν ο άγγελός μου, τώρα, μετά από δυο χρόνια στα δεκάξι μου, πιστεύω ότι είναι διάβολος.
Η Κλεοπάτρα φυσά τον καπνό από το τσιγάρο που ρουφά με μανία, και συνεχίζει: ‘Με κορόιδεψε, γίνονται διάφορα τώρα και δεν ξέρω πώς θα ξεμπλέξω. Σταμάτησα το σχολείο, έμενα συνέχεια από απουσίες. Έχω φοβερά νεύρα, φοβερά! Άμα μου τη δώσει μπορώ να πλακώσω στο ξύλο άνθρωπο στο δρόμο.
Κάποιες φορές κάθομαι στο σπίτι και κλαίω ασταμάτητα. Ουφ! Βοήθεια! Αν είχα κρατήσει το μωρό τώρα θα ήμουν καλύτερα, είμαι σίγουρη γι’ αυτό. Γιατί το έκανα Θεέ μου; Η μάνα μου τα φταίει όλα’.
Η Λίτσα έχει κάπως παγερό ύφος, όταν μου λέει: ‘Έχω δυο παιδιά, το δεύτερό μου ο Μανώλης βγήκε άρρωστο. Πριν πέντε χρόνια, αφού το τρέχαμε σε χίλιους δυο γιατρούς, στο τέλος μας ανακοίνωσαν ότι έχει αυτισμό. Δεν προλαβαίναμε να το πηγαίνουμε στα διάφορα.
Πότε στον παιδοψυχίατρο, πότε στη λογοθεραπεία, πότε στην ψυχοκινητική. Βέβαια, όπως καταλαβαίνετε, όλα αυτά έχουν και έξοδα. Όταν ο Μανώλης ήταν σχεδόν δύο ετών και δεν γνωρίζαμε ακόμα την πάθησή του, είχα μείνει έγκυος.
Εκείνη την εποχή ήμουν κουρασμένη, παρότι δεν μπορώ να πω, έχω βοήθεια. Έχω τη μάνα μου, την πεθερά μου, τη γυναίκα για το σπίτι, την κοπέλα για τα παιδιά, ναι, δεν μπορώ να πω. Αλλά πού να φανταστώ τι με περίμενε; Τι να πω; Μήπως με τιμώρησε ο Θεός; Δεν πιστεύω κιόλας! Δεν θέλω να τα σκέφτομαι γιατί με πιάνει απελπισία.
Η Ελεάνα είναι καλλιτέχνις.
‘Έμεινα έγκυος στην πιο ακατάλληλη στιγμή της ζωής μου. Έτσι τουλάχιστον νόμιζα τότε. Είχα προβλήματα όλων των ειδών. Δεν είχα δουλειά, ανακάλυψα ότι ο άνδρας μου με απατάει συστηματικά με διάφορες.
Όταν του ανακοίνωσα ότι είμαι έγκυος, έκανε σαν τρελός. Άρχισε να λέει ότι δεν πιστεύει ότι είναι δικό του. Είχε τους λόγους του βέβαια… Ένιωθα τόσο ανασφαλής, όσο ποτέ στη ζωή μου. Σκεφτόμουν, τι φταίει τώρα αυτό το πλάσμα να γεννηθεί μέσα σε όσα προβλήματα; Πήγαμε λοιπόν και το έριξα.
Τα πράγματα όμως δεν καλυτέρεψαν, χειροτέρεψαν τόσο, που κατέληξα με ψυχοφάρμακα. Ο άλλος άρχισε να σηκώνει και χέρι. Κάποια στιγμή δεν άντεχα άλλο, είχα μεγάλο βάρος στην ψυχή μου. Πήγα κι εξομολογήθηκα. Δεν είχα ξαναπάει σε παπά.
Ούτε που το φανταζόμουν, εγώ αυτά τα κορόιδευα. Σιγά-σιγά όμως έκοψα τα ψυχοφάρμακα κι έτσι πήρα τη ζωή μου στα χέρια μου, ή μάλλον, την άφησα στα χέρια του Θεού’.
————————————————————————–
Σχόλια νομίζουμε περιττεύουν.
Οι καταθέσεις μιλούν μόνες τους για την κόλαση που γεννούν οι εκτρώσεις στη γη, που είναι μια ελάχιστη πρόγευση και της αιώνιας τιμωρίας, αν οι γονείς δεν ελεηθούν από το Θεό.
Ευχές σε όλες τις γυναίκες, ούτως ώστε να φωτιστούν έγκαιρα και να λυτρωθούν μέσα από τις ζωές που θα γεννήσουν”.
(αναδημοσίευση)
Ζιώγα Κατερίνα
Δύο παράγοντες ευθύνονται για την σημερινή κατάσταση. Πρώτα ξεκίνησε η σεξουαλική απελευθέρωση της γυναίκας που ευθύνεται για την τόσο επιπόλαια αντιμετώπιση του σώματός της. Κάποτε ξεκίνησε με την αποποινικοποίηση της μοιχείας. Αργότερα με την αντισύλληψη. Σήμερα συνεχίζεται με τις εκτρώσεις. Η γυναίκα χωρίς να έχει τον φόβο της οριστικής εγκυμοσύνης αφού μπορεί να τη διακόψει σε πολλά στάδιά της, πρώτα ερωτοτροπεί και μετά γνωρίζει τον σύντροφο που έχει επιλέξει. Έτσι συνειδητοποιεί ότι δεν της κάνει ο τρέχον σύντροφος και προχωράει αμέσως στον επόμενο. Σε αυτό βέβαια οφείλεται και η αύξηση των αφροδίσιων νοσημάτων.
Ο δεύτερος παράγοντας είναι η διπλή ιδιότητα που καλείται πλέον μια γυναίκα να υπηρετήσει. Αυτή της καριερίστας μητέρας. Επενδύει στον οικονομικό τομέα και προσπαθεί να αφήσει για αργότερα το κομμάτι της μητρότητας, οπότε διακόπτει ευκολότερα μια πιθανή ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη ακόμα και αν συνέβη με τον επιθυμητό σύντροφο. Ειδικά στην δύσκολη από άποψη επαγγελματικής αποκαταστάσεως εποχή της κρίσης που ζούμε, ένα ζευγάρι το σκέφτεται πιο πολύ αν είναι έτοιμο για ένα παιδί, όταν πλέον με 400 ευρώ βασικό μισθό δεν μπορείς να ζήσεις ούτε μόνος σου. Γι αυτό τα σύγχρονα ζευγάρια αντί για μωρά, μεγαλώνουν σκυλιά, γατιά και κουνέλια!
Όλα τα παραπάνω επιβραδύνουν κατά πολύ μια πραγματικά επιθυμητή εγκυμοσύνη σε βαθμό που η επίτευξη της σύλληψης δυσκολεύει και ενδεχομένως εγκυμονεί κινδύνους για το έμβρυο και τη μητέρα.
Ενδιαφέρον άρθρο – Ως τα 30 χάνεται το 90% των ωαρίων μιας γυναίκας.
http://www.tovima.gr/science/article/?aid=312116
Και ένα ενδιαφέρον βίντεο για την διαδικασία της έκτρωσης (κινούμενο σχέδιο για αποφυγή δυσάρεστων εικόνων, αλλά η ιδέα παραμένει ίδια):
https://www.youtube.com/watch?v=qHTpVVXOO_w
Υγ: Να μην ξεχνάμε και τη καταλυτική επίδραση των εκτρώσεων στο δημογραφικό πρόβλημα και την εθνολογική αλλοίωση πληθυσμού την ώρα που εισάγουμε μετανάστες και λαθρομετανάστες οι οποίοι γεννοβολούν σε μεγαλύτερο βαθμό από το ντόπιο πληθυσμό…
κ.Νικ.Κ ευχαριστώ πολύ που μας ενισχύσατε την πίστη ότι είναι πολλοί αυτοί που συμμερίζονται τις απόψεις που εκφράσατε κι εσείς μ΄αυτό σας το σχόλιο.
Μου δώσατε την εντύπωση ότι υλοποιείτε πολύ ουσιαστικά την αγωνία σας για την εξέλιξη που πήρε η σεξουαλική απελευθέρωση της γυναίκας με τα διάφορα κινήματα των ημερών μας.
Δεν πιστεύουμε βέβαια στην καταδυνάστευση και την εξουθένωσή της από τον άντρα, όπως την είχαν καταντήσει πολλές οικογένειες στο παρελθόν.
Πιστεύουμε στην αξιοπρέπεια και το ρόλο που της έδωσε ο Χριστός μέσα στην οικογένεια και που παρερμηνεύτηκε ωστόσο ή και παραγκωνίστηκε από μια κακώς παραδοσιακή και αυταρχική ανδροκρατία σε πολλά μέρη στην πατρίδα μας.
Αυτό είναι κατάλοιπο απ΄ το πολύ μακρινό αρχαίο παρελθόν μας.
Και δεν χάνονται εύκολα ή παντελώς τέτοια κατάλοιπα.
Δουλεύουν όμως και δούλεψαν αρνητικά για την τύχη της γυναίκας, γιατί την εκμεταλλεύτηκαν διάφοροι οργανισμοί.
Επειδή όμως δε μελέτησα ακόμα το άρθρο σας και το video που παραθέτετε με αφορμή το σχόλιό σας, περιορίζομαι σ΄αυτά τα λίγα, γιατί το ενδιαφέρον σας με προκαλεί για πολύ και καλό διάλογο.
Και πάλι σας ευχαριστώ.
Ο Θεός μαζί σας.
Ζιώγα Κατερίνα